کد خبر : 1642217 | 16 مهر 1398 ساعت 22:45 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: هیچ مشکلی با مانوئل نویر ندارم

مارک آندره تراشتگن، سنگربان تیم ملی آلمان تاکید کرد هیچ مشکلی با مانوئل نویر ندارد.

تراشتگن: هیچ مشکلی با مانوئل نویر ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه های اخیر جنجال های پیش آمده میان مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر و تمایل دروازه بان جوان بارسلونا به قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان تبدیل به تیتر یک رسانه ها شده بود. اما حالا تراشتگن با آرامش در مورد این موضوع صحبت کرده و تاکید می کند هیچ مشکلی با مانوئل نویر ندارد.

 

1441504

 

مارک آندره تراشتگن در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار دوستانه تیم ملی آلمان با آرژانتین گفت: "من با مانوئل نویر نمی جنگم. خود نویر نیز می داند که وقتی این اظهارات را کردم، این رسانه ها بودند که خواهان حرف زدن با من بودند. ما رابطه خوب و بسیار حرفه ای با هم داریم و همیشه با هم صحبت می کنیم، اما این مورد هیچگاه موضوع بحث ما نبوده است. رابطه خوب و بدون هیچ گونه تقابلی بین ما برقرار است. هیچ مشاجره ای که ما را به بحث با یکدیگر سوق داده باشد بین ما وجود ندارد. ما مسائل را به صورت حرفه ای مدیریت کرده و از یکدیگر پشتیبانی خواهیم کرد. هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

 

حملات تند اولی هوینس؟ صادقانه بگویم، من خیلی در مورد صحبت های او فکر نمی کنم. اگرچه آنچه گفته شد سنگین بود، اما من فقط روی فوتبال تمرکز می کنم. همه می خواهند بازی کنند و بهترین عملکرد خود را نشان دهند، اما من به اظهارات دیگران توجه نمی کنم.

 

جام جهانی 2022؟ ما تازه در مرحله مقدماتی هستیم و من می خواهم خودم را با درخشش در عرصه باشگاهی نشان دهم. هیچ کس نمی داند که در سه ماه، در یک سال یا سه سال چه خواهد شد و ما باید در کوتاه مدت فکر کنیم."

دیدگاه‌ها