کد خبر : 1642223 | 16 مهر 1398 ساعت 23:30 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان به سری آ باز خواهد گشت؟

زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی احتمال بازگشت به سری آ را رد نکرد.

زلاتان به سری آ باز خواهد گشت؟

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان هنوز و در سن 38 سالگی نیز از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در لیگ ایالت متحده خوش می درخشد. امروز و در حاشیه مراسم رونمایی از مجسمه زلاتان در مالمو، این ستاره جنجالی مدعی شد هنوز هم از بسیاری از بازیکنان شاغل در سری آ بهتر بازی می کند.

 

زلاتان گفت: من می دانم که هنوز هم می توانم در ایتالیا و سایر کشورها بدرخشم. من بهتر از بسیاری از بازیکنانی که الان در ایتالیا بازی می کنند هستم. قرارداد من در ماه دسامبر به پایان می رسد نمی دانم بعد از آن چه خواهد شد.

 

1434887

 

من از دیدن شرایط این میلان بسیار ناراحت هستم، زیرا از نظر نتایج و سرمایه گذاری میلان باید در صدر باشگاه ها باشد. بهترین بازیکنان جهان باید در میلان بازی کنند، اما در حال حاضر این طور نیست. میلان باید سرمایه گذاری کند و در غیر این صورت آنها به جایی نمی رسند، زیرا شما به طور رایگان کیفیت دریافت نمی کنید.

 

یوونتوس عملکرد خوبی داشته و آنها به دلیل ترکیب تیمشان نماد فوتبال ایتالیا در جهان هستند. اینتر هم خوب کار می کند، آنها مربی خوبی به نام آنتونیو کونته دارند و به سختی به یوونتوس فشار می آورند. تیم های دیگر هم تلاش می کنند ، اما آنها در همان سطح یوونتوس نیستند، اما اینتر کمی عقب تر است.

 

ناپولی؟ من با کارلو آنچلوتی رابطه خوبی دارم و او هم یک سرمربی بزرگ و هم یک شخصیت خوب است. من خوش شانس بودم که ابتدا کارلتو را شناخته و بعد با او همکاری کردم. متاسفم که این دوره همکاری فقط یک سال به طول انجامید و می خواستم بیشتر با آنچلوتی کار کنم، زیرا این دوره فوق العاده ای از حرفه من بود و به اعتقاد من برای او نیز اینگونه بود."

دیدگاه‌ها