کد خبر : 1642241 | 17 مهر 1398 ساعت 09:46 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر جدید باشگاه العین معرفی شد

در اقدامی غیرمنتظره در فاصله چند روز تا رویارویی با نماینده سعودی ها در جام باشگاه های عرب، باشگاه اماراتی مدیریت تیم فوتبال خود را تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، نشست سهامداران باشگاه العین در نهایت منجر به ایجاد تغییرات مدیریتی در تیم فوتبال  این باشگاه مشهور اماراتی شد تا با برکناری مدیران قبلی از این پس نظارت بر تیم فوتبال به افراد جدید سپرده شود.


به نوشته روزنامه البیان در تصمیمی غیرمنتظره در فاصله چهار روز تا بازی با النصر عربستان در جام باشگاه های عرب، سلطان رشید مشرف به عنوان مدیر تیم فوتبال  جانشین محمد عبید حماد شد تا دوران جدیدی در سطح مدیریت فوتبال العین رقم بخورد. همچنین مطهر الصحبانی و عصام عبدا.. دیگر مدیران اجرایی در تیم  فوتبال باشگاه نیز از سمت های خود برکنار شدند.


این اتفاق امروز به یکی از خبرهای مهم رسانه های امارات و حاشیه خلیج فارس آن هم چند روز قبل از مصاف مهم با النصر در ورزشگاه هزاع بن زاید تبدیل شد.در هفته های گذشته شایعات زیادی در ارتباط با اختلافات شنیده شد اما مطهر الصحبانی همه آنها را تکذیب کرد که اوج گرفتن اختلافات با لکو با کایکانیکو سرانجام زمینه ایجاد تغییرات شد.


العین هفته قبل در یکی از مهم ترین بازی های هفته سوم لیگ امارات برابر الشارجه مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 3-2 شکست خورد آن هم در روزی که ستاره برزیلی به دلیل اختلافات از لیست کنار گذاشته شده بود زمینه ایجاد تغییرات شد تا امروز این اخبار جنبه رسمی به خود بگیرد.

 

رئیس جدید باشگاه العین

دیدگاه‌ها