کد خبر : 1642247 | 17 مهر 1398 ساعت 10:11 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

شبکه 7news استرالیا افشا کرد

سرقت ملی پوشان تونسی از فروشگاه ورزشی

سرقت ملی پوشان نوجوان تونسی از یک فروشگاه ورزشی در استرالیا رسوایی بزرگی برای فدراسیون این کشور رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، کانال 7news استرالیا در اقدامی جالب با پخش کردن تصاویری از سرقت بازیکنان تیم ملی نوجوانان تونس از یک فروشگاه ورزشی مشهور در این کشور رسوایی بزرگی برای فوتبال این کشور آفریقایی به ارمغان آورد.


بنا به گزارش منتشر شده تعدادی از بازیکنان نوجوان تونسی که برای شرکت در رقابت های جام جهانی مینی فوت راهی استرالیا شده بودند وقتی برای خرید و بازدید از فروشگاه ورزشی مشهور وارد می شوند دقایقی بعد اقدام به سرقت 9 جفت کتانی ورزشی گران قیمت کردند که با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته این ادعای مالک فروشگاه به اثبات رسید.


این کانال استرالیایی در ادامه گزارش خود آورده است:«مالک فروشگاه وقتی از این اقدام ملی پوشان نوجوان تونسی مطلع و با مقاومت آنها روبرو شد پای پلیس استرالیا را به ماجرا کشاند که تحقیقات و بازبینی فیلم دوربین های مدار بسته موضوع سرقت را ثابت کرد تا 8 جفت از کتانی های گران قیمت به سرقت رفته به فروشگاه بازگردانده شود».


مالک فروشگاه زمانی از ماجرای سرقت مطلع شد که تعدادی از این بازیکنان تیم ملی تونس با فرار غیرمنتظره بازیکنان از داخل فروشگاه با کتانی های نو و گران قیمت مواجه شدند. وقتی یکی دو بازیکن تونسی زیر بار دزدی نرفتند با ادعای این که می خواستند کتانی ها را امتحان کنند شروع به دویدن کردند و قصدشان سرقت نبوده است اما تصاویر دوربین ها سرقت آنها را ثابت کرد.


جالب این که سرمربی نوجوانان تونس با اطلاع از این اتفاق و کشیده شدن پای پلیس به ماجرا بالاجبار پول کتانی ها را پرداخت کرد تا بازیکنان از رفتن به بازداشتگاه و قرار گرفتن در پرونده قضایی نجات پیدا کنند. تونس در این رقابت ها با شکست سنگین خیلی زود مجبور به ترک شهر پرت محل برگزاری مسابقات شد تا تنها این رسوایی بزرگ برایش به جا بماند.

 

1441541

دیدگاه‌ها