کد خبر : 1642291 | 17 مهر 1398 ساعت 12:20 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای فرار از حاشیه؛ شاهین به شیراز می رود

برخی از تماشاگران شاهین که تعدادشان نزدیک به 10 نفر بود دیروز با حضور بر سر تمرین تیم در زمین مخبلند حاشیه هایی ایجاد کردند که این حاشیه ها منجر به حضور ماموران کلانتری بر سر زمین شد.

برای فرار از حاشیه؛ شاهین به شیراز می رود

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ داد که در بازی با فولاد به رغم باخت شاهین نزدیک به 1000 تماشاگر تیم عبدالله ویسی را تشویق کردند. عبدالله ویسی در واکنش به شعارهای انتقادی تماشاگران در زمین واکنشی از خود نشان نداد و تمرین را دنبال کرد. هر چند سرپرست تیم مستقیما با تماشاگران وارد بحث شد و آنها را دعوت به آرامش کرد. در ادامه و با حضور ماموران کلانتری بر سر زمین موجب شد تمرین دور از هر گونه حاشیه ای ادامه پیدا کند.

 

تیم شاهین که می بایست در بازی بعدی خود در چارچوب جام حذفی به مصاف سایپا برود برای برپایی اردوی دو سه روزه راهی شیراز می شود تا دور از حاشیه تمرین کند. آنچه که مسلم است شاهین در هفته های پیش رو باید نتیجه گیری را آغاز کند. اکنون تعداد تماشاگرانی که علیه عبدالله ویسی در بازی با فولاد هم شعار دادند به اندازه انگشتان دو دست است اما اگر این روند ادامه پیدا کند تعداد منتقدین هم بیشتر خواهد شد چون ملاک قضاوت تماشاگر در مورد مربی دست کم در ایران نتیجه است.

 

تیم فصل گذشته با هدایت عبدالله ویسی به لیگ برتر آمد و بیشتر تماشاگران بر این عقیده اند که می بایست به عبداالله ویسی فرصت داد و باشگاه هم همین استراتژی را دارد و در حال حاضر این فرصت برای این مربی جوان مهیا است که اشکالات شاهین را برطرف کند و در هفته های آینده به همراه تیم نتایج بهتری بگیرد.

دیدگاه‌ها