کد خبر : 1642297 | 17 مهر 1398 ساعت 12:27 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار آسان غول های قاره کهن

فردا; فوتبال پارتی در آسیا با حضور ستاره ها

فردا و از رقابت های انتخابی جام جهانی قطر و جام ملت های آسیا شانزده دیدار در 16 کشور مختلف برگزار می شود.

فردا; فوتبال پارتی در آسیا با حضور ستاره ها

به گزارش ورزش سه، هفته سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ چین فردا در 16 کشور برگزار می شود و 8 میزبان به مصاف حریفان خود می روند، 8 گروه این رقابت ها را باهم مرور می کنیم:


گروه اول: بازی آسان چین و سوریه

 

تیم ملی چین در دومین دیدار خود در خانه باید به مصاف گوام برود، آنها پس از پیروزی 5-0 در هفته دوم رقابت ها برابر مالدیو با انگیزه بالایی در خانه به میدان می روند. الکسون که در بازی قبل برای چینی ها دبل کرد، ستاره اصلی تیم مارچلو لیپی است.


شاگردان فجر ابراهیم پس از برد 5-2 برابر فیلیپین حال باید دومین دیدار خود را پس از یک بازی استراحت برابر مالدیو در خانه به میدان  بروند که به نظر می رسد سوری ها با حضور عمر السوما و عمر الخریبین در ترکیب خود با اختلاف گل زیاد در این دیدار پیروز شوند.

 

قرعه استراحت در هفته سوم: فیلیپین

 

1441586

 

1441585

 

گروه دوم: بازی راحت کانگوروها و دوئل اردن و کویت

 

تیم ملی استرالیا پس از اینکه در هفته دوم مسابقات موفق شد تا کویت را در خانه حریف با نتیجه 3-0 مغلوب کند، در یک دیدار خانگی به مصاف تیم نپال می رود که به نظر می رسد گراهام آرنولد سرمربی استرالیا در این دیدار به بازیکنان ذخیره خود بازی بدهد. نپال نیز با سه امتیاز از دو بازی در رده چهارم قرار دارد.

 

در دیگر دیدار این هفته گروه دوم رقابت ها تیم ملی اردن با حضور انس بنی یاسین مدافع تیم فولاد خوزستان در خانه به مصاف کویت می رود، دو تیمی که هرکدام سه امتیاز در جدول دارند و برد در این بازی به صعود آنها به مرحله بعد کمک شایانی می کند.

 

قرعه استراحت هفته سوم: چین تایپه

 

1441598

 

1441593

 

گروه سوم: همه در انتظار گلباران ایران و عراق

 

تیم ملی ایران پس از پیروزی برابر هنگ کنگ باید در دومین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تیم ناشناخته کامبوج در ورزشگاه آزادی برود، شاگردان ویلموتس در این بازی برد با اختلاف گل زیاد را می خواهند. تیم ایران در صورت برد می تواند به صدر جدول این گروه برسد.


تیم ملی عراق که تا کنون تنها یک امتیاز را کسب کرده باید در ورزشگاه بصره به مصاف هنگ کنگ برود، عراقی ها که چند ستاره خود را به دلیل عدم حضور در اردو در اختیار ندارند، برای یک پیروزی با مجموع گل زیاد خود را آماده می کنند.

 

قرعه استراحت: بحرین

 

1441587

 

1441595

 

گروه چهارم: کار سخت عربستان و ازبکستان

 

تیم ملی عربستان در حالی در ورزشگاه باشگاه النصر به مصاف سنگاپور می‌رود که این تیم قدرتمند در این رقابت ها خوب ظاهر شده و توانسته از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز کسب کند، سنگاپوری ها در بازی اول در خانه حریف برابر یمن به تساوی رسیدند و در هفته دوم تیم شگفتی ساز فلسطین را شکست دادند. عربستانی‌ها هم که با یک امتیاز در جدول با پیروزی در این بازی فشار روحی برای تیمشان را کاهش دهند.


در دیگر دیدار این گروه تیم ازبکستان باید در خانه به مصاف یمن برود، ازبکستان در دیدار اول برابر فلسطین شکست خورد و فردا دومین بازی خود را در چارچوب این رقابت ها را انجام می‌دهد. یمنی ها نیز با دو تساوی برابر سنگاپور و عربستان به مصاف ازبک ها می روند.


قرعه استراحت: فلسطین

 

1441589

 

1441597

 

گروه پنجم: در انتظار برد قطر و جدال دیدنی افغان ها


تیم ملی قطر قهرمان جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ در این رقابت ها نتایج سینوس واری را گرفته است، آنها در نخستین بازی موفق شدند تا افغانستان را شکست بدهند اما در نبرد دوم برابر هند در خانه به تساوی بدون گل رسیدند. تیم ملی قطر که در جام جهانی 2022 حضور خواهد داشت تقریباً کار راحتی برای رسیدن به جام ملتهای ۲۰۲۳ دارد آنها این هفته در کشور بنگلادش به مصاف تیم ملی این کشور می روند.


در دیگر دیدار این گروه دو تیم سه امتیازی عمان و افغانستان باید به میزبانی عمان به مصاف هم بروند، پیروز این میدان می‌تواند راه زیادی برای صعود به مرحله بعد را طی کند و انتظار می رود دیدار جذابی را بین این دو تیم شاهد باشیم.


قرعه استراحت: هندوستان

 

1441588

 

1441596

 

گروه ششم: سامورایی ها به دنبال صدر


در این گروه تیم ملی ژاپن باید در خانه به مصاف تیم مغولستان برود، مغولستان از دو بازی قبل یک پیروزی برابر میانمار و یک شکست برابر تاجیکستان را در کارنامه دارد، سامورایی های آبی که در دیدار اول با نتیجه 2-0 میانمار را شکست دادند برای گرفتن صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار دارند که دور از دسترس نیست.

 

در دیگر دیدار گروه دو تیم میانمار و قرقیزستان که بدون امتیاز هستند باید به مصاف هم بروند، دوتیم که شانس زیادی برای رسیدن به جام جهانی قطر نخواهند داشت.


قرعه استراحت: تاجیکستان

 

1441591

 

1441594

 

گروه هفتم: امارات در جمع شرقی ها


تیم ملی امارات که در نخستین دیدار خود با شانس و اقبال موفق شد تا مالزی را شکست بدهد در ورزشگاه باشگاه النصر دبی به مصاف اندونزی می رود، اندونزی دو بازی قبل خود را شکست خورده و حریف سرسختی برای شاگردان فن مارویک به حساب نمی آید.

 

در دیگر دیدار این گروه نیز ویتنام و مالزی به مصاف هم می روند، ویتنامی ها که در بازی قبل با تایلند به تساوی رسیدند برای درخشش در این مسابقات نیاز به شکست دیگر تیم شرق آسیایی دارند، مالزیایی ها نیز یک پیروزی برابر اندونزی و یک شکست برابر امارات در این رقابت ها دارند و این نبرد دو تیم شرقی می تواند دیدنی باشد.

 

قرعه استراحت: تایلند

 

1441590

 

1441599

 

گروه هشتم : کره جنوبی و گرفتن صدر از کره شمالی


تیم ملی کره شمالی در این رقابت‌ها موفق شد دو تا پیروزی را به دست بیاورد و اکنون با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد. تیم ملی کره جنوبی که در تنها بازی خود موفق شد برابر ترکمنستان با نتیجه 2-0 پیروز سود، در خانه به مصاف سریلانکا می رود و احتمالا با اختلاف گل زیاد این بازی را پیروز شود.


در دیگر دیدار این گروه، لبنان که در این مسابقات نتوانسته امتیازی کسب کند باید در خانه به مصاف تیم سه امتیازی ترکمنستان برود، ترکمنستانی ها در دیدار برابر سریلانکا موفق به پیروزی شدند اما در خانه به کره جنوبی باختند و با سه امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

 

قرعه استراحت: کره شمالی

 

1441592

 

1441600

دیدگاه‌ها