کد خبر : 1642302 | 17 مهر 1398 ساعت 12:59 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای گرفتن صدر جدول گلزنان

نیاز به هت تریک و پوکر در برابر کامبوج!

سردار آزمون و کریم انصاری فرد دو بازیکن یک گله ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا هستند.

نیاز به هت تریک و پوکر در برابر کامبوج!

به گزارش ورزش سه، رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ چین هفته سوم خود را فردا در 16 دیدار ادامه می یابد و انتظار می رود تا تیم ملی ایران بتواند با تفاضل گل بالا برابر کامبوج حریف خود در ورزشگاه آزادی پیروز شود.


در تیم ایران تا اینجای کار تنها سردار آزمون و کریم انصاری فرد با یک گل در جدول گلزنان حضور دارند و بهترین گلزن شهری فوزی از تیم مالزی با چهار گل زده است، که امیدواریم با هت تریک یا پوکر بازیکنان ایران در دیدار فردا صدر جدول به یک ایرانی تعلق پیدا کند. البته بازیکنانی چون عمرالسوما، معز علی، کاردوسو، متئو لکی و علی مبخوت نیز فرصت خوبی برای رسیدن به صدر جدول از اکنون دارند.


جدول گلزنان مسابقات به شرح زیر است:


۴گل:
شهری فوزی(مالزی)


۳گل:
معز علی، محمد سومارا(مالزی)، جاسون ریان(گوام)،


۲ گل:
یوسف ناصر(کویت)، عمرالسوما(سوریه)، المنذر العلوی(عمان)، جونگ ایل گوان(کره شمالی)، سوکفنگ کیو(کامبوج)، تسدنبال(مغولستان)، بتو(اندونزی)، راملی(برونئی)، صفوی راسید و اخیار رشید (مالزی)، آنجان بیستا(نپال)، ساراچارت(تایلند)، کاردوسو(چین)، حسین الاسود(بحرین)، محسن قراوی(یمن)، متئو لکی(استرالیا)، سوهانا سوس(کامبوج)، علی مبخوت(امارات).


*لازم به ذکر است تعداد گل های بازیکنان تیم هایی چون مالزی، گوام، کامبوج و مغولستان که در مرحله اول نیز حضور داشتند، احتساب شده است.

دیدگاه‌ها