کد خبر : 1642318 | 17 مهر 1398 ساعت 14:25 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنارو گتوزو به دنیای مربیگری باز خواهد گشت؟

جنارو گتوزو، سرمربی سابق میلان احتمالا هدایت سمپدوریا را بر عهده خواهد گرفت.

جنارو گتوزو به دنیای مربیگری باز خواهد گشت؟

به گزارش "وزش سه"، باشگاه سمپدوریا شرایط خوبی در جدول سری آ نداشته و بعد از گذشت هفت هفته از سری آ با کسب تنها سه امتیاز در رتبه آخر جدول قرار گرفت. این باشگاه دیروز با اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی ایتالیایی خود قطع همکاری کرد و حالا اخبار حاکی از احتمال حضور جنارو گتوزو روی نیمکت این تیم است.

 

1408415

 

جنارو گتوزو که حدود یک سال و نیم هدایت میلان را بر عهده داشت و در این تیم نتایج بدی هم نگرفت، در پایان فصل قبل با روسونری به همکاری خود پایان داد و مارکو جامپائولو، جانشین وی نیز دیشب و تنها بعد از 111 روز از هدایت میلان برکنار شد و بسیای از کارشناسان معتقدند اگر گتوزو روی نیمکت میلان باقی می ماند، این تیم در حال حاضر از شرایط بهتری برخوردار بود.

جنارو گتوزو پیش از مطرح شدن شایعات حضور در سمپدوریا، مورد توجه جنوا نیز قرار گرفته بود اما پیشنهاد این تیم را رد کرده بود و حالا اخبار حاکی از احتمال حضور او روی نیمکت سمپدوریا است. وی اخیرا جلسه ای با ماسیمو فررو رئیس این باشگاه داشته و به نظر می رسد تحت تاثیر این نشست، به توافقاتی با وی نیز دست یافته است. گزینه دیگر برای سمپدوریا نیز سرمربی سابق تیم ملی آلبانی یعنی دی بیاسی خواهد بود.

دیدگاه‌ها