کد خبر : 1642327 | 17 مهر 1398 ساعت 14:26 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ عثمان دمبله ال کلاسیکو را از دست داد

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا به دلیل توهین به داور در جریان بازی با سویا دو جلسه از همراهی آبی اناری ها محروم شد و در ال کلاسیکو حاضر نخواهد بود.

رسمی؛ عثمان دمبله ال کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب و در دقایق پایانی دیدار بارسلونا و سویا بود که عثمان دمبله در اعتراض به اخراج رونالد آرائوخو از متئو لاهوز داور بازی کارت قرمز دریافت کرد. داور در گزارش پایانی بازی خود قید کرد که ستاره فرانسوی بارسا به وی توهین کرده بود و به همین دلیل کارت قرمز نشان داده است.

 

 

1441637

 

 

طبق قوانین، برای بازیکنی که به داور توهین کرده باشد، جریمه ای بیش از یک جلسه محرومیت تعلق می گیرد و امروز کمیته داوران اسپانیا اعلام کرد که عثمان دمبله دو جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود و به این ترتیب نمی تواند در بازی برابر ایبار و نیز ال کلاسیکوی 4 آبان حاضر باشد.

بارسا برای کارت قرمز دمبله تقاضای فرجام داده بود و با ارائه اسنادی مدعی شده بود که دمبله هیچ توهینی به داور نکرده است اما کمیته انضباطی دلایل بارسا را کافی ندانست و بر اساس اصل 117 آیین نامه، جریمه ای دو جلسه ای را متوجه دمبله کرد. بارسا اکنون می تواند کار را به استیناف و نیز دادگاه حکمیت ورزشی بکشد. 

 

 

1441133

دیدگاه‌ها