کد خبر : 1642335 | 17 مهر 1398 ساعت 14:52 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: هیچوقت نمی خواستم از یوونتوس جدا شوم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس از روزهای تلخ خود در تابستان سخن گفت.

دیبالا: هیچوقت نمی خواستم از یوونتوس جدا شوم


به گزارش "ورزش سه"، در طول بازار نقل و انتقالات تابستانی تیم های زیادی از جمله منچستریونایتد، تاتنهام یا اینتر به عنوان مقصد بعدی پائولو دیبالا مطرح شدند و هر روز اخباری در مورد جدایی وی منتشر می شد. اما در نهایت ستاره شماره ده یوونتوس در تورین ماندگار شده و این هفته موفق شد با گلزنی برابر اینتر یک بار دیگر توانایی های خود را ثابت کند.

 

1440972

 

پائولو دیبالا گفت: "امسال تابستان آسانی را سپری نکردم. اینکه هر روز نام تیم یا جای جدیدی به عنوان مقصد بعدی شما مطرح شود و شما علاقه ای به جدایی نداشته باشید اتفاق خوشایندی نیست. اما این فوتبال است و البته حتی قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفتم که من می خواهم در یوونتوس باقی بمانم و قصد جدایی ندارم.

 

من فکر می کنم حتی اگر تا آخرین روز نیز کسی نمی دانست چه اتفاقی خواهد افتاد، مهمتر از این بود که بگذاریم در زمین فوتبال همه حرف ها گفته شود. من می خواستم در یوونتوس باقی بمانم، می خواستم اینجا و در تورین بازی کنم و فوتبال خود را در یووه ادامه دهم.

 

من فکر می کنم هنوز هم می توانم چیزهای فراتر از نمایشی که مقابل اینتر نشان دادم را در یوونتوس ارائه دهم. حالا احساس می کنم شانه ام سبک شده و از نظر روحی بسیار آرام هستم. من اطمینان داشتم که زیر نظر مائوریتسیو ساری ارزش های خودم را اثبات می کنم و این همان کاری است که من می خواهم انجام دهم."

دیدگاه‌ها