کد خبر : 1642336 | 17 مهر 1398 ساعت 15:00 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:

شکست از منچستر مثل یک تصادف سخت بود

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن، از حذف سال گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک نتیجه تلخ یاد کرد.

 شکست از منچستر مثل یک تصادف سخت بود

به گزارش "ورزش سه" ،  پاری سن ژرمن فصل گذشته یکی از مدعیان اصلی کسب لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد. این تیم فرانسوی در دور یک هشتم نهایی این رقابت ها با منچستر یونایتد رو به رو شد.  شاگردان توخل در مرحله رفت با دو گل در ورزشگاه اولدترافورد به پیروزی رسیدند و با این نتیجه بسیاری پاری سن ژرمن را صعود کننده قطعی به دور بعد می دانستند اما در کمال تعجب آن ها در بازی برگشت با نتیجه 3-1 شکست خوردند تا یک حذف تلخ برای این تیم فرانسوی رقم بخورد.

 

 

1441639

 

 

حالا و پس از گذشت یک سال از آن حذف تلخ، توماس توخل آلمانی در مورد آن صحبت کرده است. او در این باره گفت: " آن بازی مثل تصادف با یک ماشین بود. چراغ سبز شد اما ما به شکل عجیبی تصادف کردیم. نمی دانستیم که در کدام قسمت دچار اشتباه شده ایم اما مطمئن بودیم که در یک جای کار کوتاهی کرده ایم.

همه فکر می کردند که ما قطعا به دور بعد صعود می کنیم اما خود ما از این موضوع مطمئن نبودیم و در نهایت شکست خوردیم و حذف شدیم. واقعا کاری از دست ما بر نمی آمد . مانند این بود که مشت خود را باز کرده بودیم و تمام شن ها از آن خارج شده بود و نمی توانستیم آن ها را برگردانیم. سه روز کامل در یک شوک بزرگ بودیم؛ به شکلی که هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودیم."

 

 

1388313

دیدگاه‌ها