کد خبر : 1642343 | 17 مهر 1398 ساعت 15:22 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

خراسان‌رضوی بر سکوی قهرمانی جودو ایستاد

تیم خراسان‌رضوی عنوان نخست رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران را که به میزبانی زنجان برگزار شد، از آن خود کرد.

خراسان‌رضوی بر سکوی قهرمانی جودو ایستاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سی و نهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان کشور در بخش پسران با حضور 230 ورزشکار از 31 استان در قالب 33 تیم به میزبانی سالن شش‌هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

 

در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و طی روزهای 15 و 16 مهرماه در زنجان برگزار شد، تیم خراسان‌رضوی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، خراسان‌شمالی با 3 مدال طلا و 3 برنز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تیم خوزستان نیز با کسب یک مدال طلا و یک نقره در جایگاه سوم ایستاد.

 

تیم‌های مرکزی، فارس، ایلام، توابع تهران، تهران، اردبیل، گیلان، آذربایجان‌شرقی، کرمان، بوشهر، همدان، البرز، زنجان، لرستان، آذربایجان‌غربی، کهگیلویه و بویراحمد، قم و اصفهان در مکان‌های بعدی جدول رده‌بندی جای گرفتند. همچنین کاپ اخلاق این مسابقات به زنجان رسید.

 

گفتنی است، چهاردهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان دختر نیز به میزبانی زنجان برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصفهان دوم شد و زنجان به مقام سوم رسید.

 

دیدگاه‌ها