کد خبر : 1642345 | 17 مهر 1398 ساعت 15:20 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

تقاضای پنج سال زندان برای ژابی آلونسو

دادستانی اسپانیا برای ژابی آلونسو هافبک سابق تیم های لیورپول و رئال مادرید، به دلیل فرار مالیاتی جریمه 5 سال زندان درخواست کرده است.

تقاضای پنج سال زندان برای ژابی آلونسو

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو که در اولین فصل حضور خود در لیورپول موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شده بود و بعد از آن نیز توانسته بود این عنوان را در رئال مادرید تکرار کند، حالا توسط دادستانی اسپانیا به فرار مالیاتی متهم شده است. این دادستان ایالتی اظهار داشته که آلونسو این کار را بین سال های 2010 تا 2012 انجام داده است.

 

 

1259761

 


آلونسو 37 ساله حالا به محکومیت خود اعتراض کرده و گویی او نیز قصد دارد همچون سایر ورزشکارانی که به این جرم متهم شدند و سپس به آن اعتراض کردند، مالیات را همراه با جریمه پرداخت کند. همچنین دو مشاور مالی آلونسو نیز به همراه او در دادگاه مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.  
جلسه دوم در حالی امروز برگزار شده است که پیش از این جلسه اول آن در 22 ژانویه برگزار شده بود.
دادستانی اسپانیا ادعا می کند که آلونسو حدود 2 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است.
آلونسو بعد از دادگاه ماه ژانویه گفته بود:" من به خودم اطمینان دارم و همه کار ها را به درستی انجام داده ام. من از ابتدا هیچ چیزی را پنهان نکرده ام. من باید از خودم دفاع کنم و به عدالت اعتماد داشته باشم. این موضوعی است که من می خواهم تا پایان به آن ادامه دهم. من نگران هیچ چیز نیستم چرا که هیچ کار اشتباهی انجام نداده ام."
پیش از آلونسو، کریستیانو رونالدو نیز به 23 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 16.5 میلیون یورو محکوم شده بود که با توافق با دادستانی آن را پرداخت کرد. حالا برای ژابی آلونسو نیز 5 سال حبس تعلیقی و 3.6 میلیون یورو جریمه تقاضا شده است.

 

 

1243543

دیدگاه‌ها