کد خبر : 1642348 | 17 مهر 1398 ساعت 15:30 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

خانواده ها در سینما و رستوران نیز با هم می روند؛

هاشمی طبا: ورود بانوان اتفاق ویژه نیست، حقشان است

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها می گوید این مسئله حق خانم ها است و نکته ویژه ای نیست.

هاشمی طبا: ورود بانوان اتفاق ویژه نیست، حقشان است

به گزارش ورزش سه، مصطفی هاشمی طبا در حاشیه برگزاری جام یونس شکوری گفت: سال های متمادی است که این جام برگزار می شود. پیشکسوتان در این مسابقات برای صلح و صفا می آیند و جوهر فوتبال را اینجا می شود دید، خارج از همه معادلات و کشمکش ها. برای همین است که فضای خیلی خوبی است با حضور همه دوستانی که در سطح ملی و باشگاهی فوتبال بازی می کرده اند. بازی هایشان هم اتفاقا جدی است ولی در عین حال با دوستی همراه است. چند روزی کنار هم هستند. امروز هم امر کرده اند و من آمده ام. من همه ورزش ها را از جمله فوتبال دنبال می کنم. من با آقای مرحوم جعفر کاشانی هم مدرسه ای بودیم. ایشان هم والیبال و هم فوتبال بازی می کرد. ما از زمان گذشته دنبال ورزش بودیم. هم پیگیری و هم ورزش کردن.

 

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی درباره ورود بانوان به ورزشگاه که از دیدار فردای ایران و کامبوج آغاز می شود، گفت: این یک امر ویژه نیست. یک موضوع معمولی و طبیعی است که مدتها انجام نمی شده است و حالا می خواهد انجام شود. خانم های ما همه جا هستند و در تمام مراسمات شرکت می کنند. به نظر من هیچ مشکلی هم ندارد که در فوتبال شرکت کنند. انشاالله که ادامه پیدا کند. خانواده ها همه جا با هم می روند. در سینما، رستوران و بقیه جاها. به نظر من باید خانوادگی به ورزشگاه بروند و خیلی خوب است که این شکل اتفاق بیفتد.

 

هاشمی طبا درباره آرزوی بزرگ مرحوم جعفر کاشانی برای تبدیل پرسپولیس به یک باشگاه واقعی هم اظهار داشت: آقای کاشانی باشگاه شاهین را درست کرد. باشگاه پرسپولیس دیگر در اختیار ایشان نبود. الان هم درست است که دولتی است اما به هیچ وجه شکل باشگاهی ندارد. می شود درستش کرد تا شکل باشگاهی بگیرد و مرکزی برای تعلیم و تربیت جوانان باشد. ما خیلی آرزوها داریم که محقق هم نمی شود اما ایشان کار خودش را در باشگاه شاهین انجام داد و یک باشگاه آبرومند خیلی خوب درست کرد.

دیدگاه‌ها