کد خبر : 1642350 | 17 مهر 1398 ساعت 15:38 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

خسته، مصدوم، بیمار و با یک یار کمتر؛

وضعیت آشفته تیم ملی والیبال در جام جهانی

تیم والیبال ایران در حالی مقابل آمریکا شکست خورد که شفیعی به علت بیماری، معروف و شفیعی را به دلیل مصدومیت و موسوی را به خاطر خستگی در اختیار نداشت.

وضعیت آشفته تیم ملی والیبال در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، ایران چهارمین شکست خود را در ششمین بازی جام جهانی تجربه کرد. شاگردان کولاکوویچ که حالا در جدول رده بندی پایین تر از ژاپن هم جای دارند و احتمال دارد استرالیا نیز از آن ها سبقت بگیرد، با وضعیتی آشفته در جام جهانی حضور پیدا کرده‌اند.

 

ایران چند هفته پیش موفق شد در تهران قهرمان والیبال قهرمانی آسیا شود. ایگور کولاکوویچ در آن تورنمنت با تمام نفرات حضور پیدا کرد و توانست با کمترین مشکل قهرمان رقابت ها شود اما پیش بینی می‌شد برای بازی های کم اهمیت تر جام جهانی، روی بعضی از بازیکنان قلم قرمز بکشد تا آن ها پس از یک سال سخت، مدتی استراحت کنند.

 

ولی کولاکوویچ نظر دیگری داشت و با تمام ستاره ها به ژاپن رفت. تنها بازیکن غایب ایران محمد موسوی بود که به علت مصدومیت این بازی ها را از دست داد و نکته جالب این که کادرفنی تیم ملی به جای او از بازیکن جدیدی دعوت نکرد تا تیم با ۱۳ نفر و یک یار کمتر نسبت به بقیه در جام جهانی حضور یابد.

 

1441661

 

از ابتدای تورنمنت خستگی در نمایش تیم ملی به وضوح قابل مشاهده بود و در ادامه به اوج خود رسید. چند بازیکن از جمله سعید معروف و فرهاد قائمی به خاطر همین خستگی دچار مصدومیت شدند و بقیه نیز با کمترین میزان تمرکز در مقابل رقبا ایفای نقش کردند.

 

امروز ایران بدترین شکست چند وقت اخیر خود را در مقابل امریکا تجربه کرد. شاگردان کولاکوویچ در سه ستی که باختند، از امتیاز ۱۸ بالاتر نرفتند و روی هم ۴۸ امتیاز گرفتند؛ یعنی میانگین ۱۶ امتیاز در هر ست. آن ها همچنین در ست چهارم با نتیجه ۲۵-۱۲ به حریف باختند تا به شکلی عجیب مغلوب شوند.

 

1441660

 

علاوه بر غایبانی که گفته شد، علی شفیعی سرعتی زن تیم ایران هم به علت سرما خوردگی بازی با آمریکا را از دست داد. حالا ایران با تیمی که نتایج خوبی را در جام جهانی کسب نکرده، به تهران بازخواهد گشت و برای مقدماتی المپیک آماده خواهد شد. این تیم بدون تردید مشکلات جسمی و روحی زیادی را دارد و کادرفنی باید فکری به حال آن کند.

دیدگاه‌ها