کد خبر : 1642368 | 17 مهر 1398 ساعت 16:54 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی دوست داشتم با میلاد همبازی شوم

محمدی: از ویلموتس که من را دید متشکرم

مهاجم سرعتی و وینگر تیم آوز بعد از حضور در لیست جدید تیم ملی امیدوار است که بتواند پیراهن ثابت بازی مقابل کامبوج را از ویلموتس بگیرد.

محمدی: از ویلموتس که من را دید متشکرم

به گزارش" ورزش سه" مهرداد محمدی بعد از بازی های درخشان در رقابت های لیگ پرتغال توانست نظر مارک ویلموتس را برای حضور در تیم ملی به دست بیاورد و حالا به دنبال حضور در تیم ثابت برابر کامبوج است. محمدی درباره حضورش در تیم ملی گفت:« باید از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم. من خیلی برای اینکه بتوانم در پرتغال بازی کنم و به تیم ملی برسم سختی کشیدم و باید از کادرفنی تیم ملی که بازی های من را دیدند تشکر کنم.»


او افزود:« خیلی دوست داشتم با میلاد(محمدی) در تیم ملی باشم. امیدوارم بتوانم خوب کار کنم و لیاقت این دعوت را داشته باشم.»


او درباره بازی هم گفت:« کامبوج برابر ما بازی دفاعی را انجام خواهد داد و این می تواند کارمان را سخت کند. اما می خواهیم خوب نتیجه بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.» محمدی در ارتباط با ترکیب هجومی تیم ملی گفت:« آقای ویلموتس تاکید زیادی روی خط حمله دارد و نکاتی را به ما گفته که باید آن ها را مقابل کامبوج در زمین پیاده کنیم. من فکر می کنم این بازی تهاجمی به سود بازیکنان خط حمله باشد و بتوانند فرصت های گلزنی بیشتری داشته باشند.»

دیدگاه‌ها