کد خبر : 1642369 | 17 مهر 1398 ساعت 16:50 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال ایتالیا؛ تشکیل دهنده چرخه جذاب مربیان

پازل کامل شد؛ مورد عجیب مربیان در فوتبال ایتالیا

با انتخاب استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان، حالا یک چرخه جالب بین سرمربیان تیم های میلان، یوونتوس، اینتر و ناپولی به وجود آمده است.

پازل کامل شد؛ مورد عجیب مربیان در فوتبال ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش استفانو پیولی به عنوان سرمربی جدید میلان انتخاب شد. اتفاقی که حالا  چرخه عجیب مربیان را در سری آ کامل کرده است. 

 

 

1441683

 


ماوئریتزیو ساری که قبلا سرمربی ناپولی بود و از او به عنوان قسم خورده این شهر و باشگاه یاد می شد، حالا هدایت یوونتوس را بر عهده گرفته است.
آنتونیو کونته، پیش از این سرمربی یوونتوس بود اما از ابتدای این فصل روی نیمکت اینتر نشسته است. کونته قبل از حضور در اینتر به عنوان یک اسطوره در باشگاه یوونتوس شناخته می شد.

 

 

1441684

 


کارلو آنچلوتی، در سال های گذشته نفر اول نیمکت تیم های یوونتوس و میلان بوده است اما حالا ناپولی را هدایت می کند.
استفانو پیولی نیز که پیش از این در سال های گذشته روی نیمکت اینتر می نشست حالا عهده دار هدایت روسونری شده است. قبل از این از او به عنوان یک اینتری چند آتشه یاد می شد.


آخرین قطعه این دومینو در حالی امروز با حضور پیولی روی نیمکت میلان شکل گرفت که هواداران روسونری به شدت مخالف این اتفاق بودند و پس از انتخاب او در فضای مجازی خواستار فسخ قرارداد با پیولی شدند. دلیل این موضوع نیز ساده است. آن ها پیولی را به خاطر عشق فراوانش نسبت به اینتر نمی بخشند.
پیولی سال 2016 در مراسم معارفه خود در اینتر گفته بود: " خانواده من همگی میانه رو هستند. حرفه من پیش از این مرا به جاهای دیگر منتقل کرده بود. اما تمام ایمان و عشق من اینجاست." 

 

 

1441685

 


به هر حال او در طول دوران مربی گری خود روی نیمکت تیم هایی مثل فیورنتینا، لاتزیو، بلونیا، پالرمو، کیه وو، ساسولو و پارما نشسته بود تا یک کارنامه طولانی از زمان مربی گری خود به ثبت برساند. 
از طرف دیگر سرمربی اینتر از یوونتوس حمایت می کند. آنتونیو کونته برای بیانکونری یک افسانه محسوب می شود. او به عنوان بازیکن با یووه 5 سری آ، 4 سوپرجام و یک لیگ قهرمانان به دست آورد و درقامت مربی نیز 3 سری آ و دو سوپر جام ایتالیا را برای این تیم کسب کرد. 
کونته در اولین لحظات حضورش در اینتر اختلافات را حل و فصل کرد و گفت: " من هرجایی که می روم بهترین عملکردم را انجام می دهم. فرقی نمی کند که چه جایی باشد مهم این است که حالا من اولین و مهم ترین هوادار اینتر هستم."

 

 

1441686

 


ورود مائوریتزیو ساری به یوونتوس اما باعث شد که مردم ناپل از او به شدت عصبانی شوند. تا جایی که قبل از پیوستن او به یووه، اینسینیه در این باره گفت: " برای ما این یک خیانت خواهد بود."
ساری نیز سال گذشته و پیش از پیوستنش به چلسی از وفاداری اش به ناپولی گفته بود: " ناپولی همیشه در قلب من خواهد ماند. وقتی من بازنشسته شوم و از من سوال شود که کجا بیشترین آموزش را دیده ام قطعا خواهم گفت ناپل. من به این تیم و هوادارانش وفادار خواهم ماند."
او اما پس از پیوستن به یوونتوس در چرخشی عجیب گفت: " یوونتوس بهترین تیم جهان است و کریستیانو رونالدو نیز بهترین بازیکن دنیاست. من می خواهم به یووه کمک کنم تا به رکورد های جدید دست پیدا کند."


در مورد کارلو آنچلوتی نیز اتفاقی مشابه کونته رخ داد. عشق او به میلان به خاطر افتخاراتش با این تیم، قابل درک بود. او با میلان به تمام جام های ممکن دست یافته بود. کارلتو پیش از بازی فصل گذشته مقابل میلان گفته بود: " اکنون برادر من یعنی جنارو گتوزو روی نیمکت است"
او همچنین مورد استقبال شدید هواداران در سن سیرو قرار گرفت.

دیدگاه‌ها