کد خبر : 1642378 | 17 مهر 1398 ساعت 17:50 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن با جانشین احتمالی نویر توافق کرد

الکس نوبل دروازه بان جوان باشگاه شالکه فرد مورد نظر بایرن مونیخ برای جانشینی نویر در آینده ای نه چندان دور است.

بایرن با جانشین احتمالی نویر توافق کرد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آلمانی بیلد خبر داد مدیران باشگاه شالکه همچنان در تلاش هستند تا قرارداد الکساندر نوبل را تا سال 2024 تمدید کنند و به واسطه آن در نظر دارند بند فسخ 10 تا 20 میلیون یورویی را در قرارداد جدید بگنجانند که در تابستان 2021 قابلیت فعال شدن خواهد داشت. تلاش این باشگاه برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان آلمانی اما بی‌فایده است چرا که بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان آینده نوبل را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

 

 

GELSENKIRCHEN, GERMANY - MARCH 16: Alexander Nubel of Schalke 04 during the German Bundesliga match between Schalke 04 v RB Leipzig at the Veltins Arena on March 16, 2019 in Gelsenkirchen Germany (Photo by Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images)

 

 

بیلد مدعی شد بایرن مونیخ و نوبل 23 ساله به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و دروازه‌بان ملی‌پوش شالکه تابستان آینده به جمع باواریایی‌ها ملحق خواهد شد. چندین باشگاه اروپایی هم نسبت به جذب این دروازه‌بان جوان علاقه نشان داده‌اند، اگرچه نوبل به دنبال این است که در آلمان دوران حرفه‌ای خود را دنبال کند. نوبل همچنین پیشنهاد راسنبال لایپزیگ را اخیراً رد کرده است.

پیش از این گفته شده بود که الکساندر نوبل که سابقه بازی در تیم زیر 21 سال آلمان را دارد، مورد توجه سه باشگاه تاتنهام، پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید هم قرار دارد. نوبل که دوران حرفه‌ای‌اش را با شالکه در سال 2015 آغاز کرد، قراردادش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و تمایلی به تمدید قراردادش با شالکه ندارد.

گفته می‌شود بایرن مونیخ در نظر دارد الکساندر نوبل را جانشین مانوئل نویر 33 ساله کند که به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود.

 

 

Image result for Alexander Nübel

دیدگاه‌ها