کد خبر : 1642416 | 17 مهر 1398 ساعت 21:00 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

رابین فن‌پرسی:

تجربه سخت ونگر باعث شده از مربی‌گری بترسم

رابین فن‌پرسی، ستاره سابق هلندی آرسنال می‌گوید بعد از تماشای وضعیت مربی سابقش آرسن ونگر شک دارد که بخواهد وارد دنیای مربی‌گری فوتبال شود.

تجربه سخت ونگر باعث شده از مربی‌گری بترسم

به گزارش "ورزش سه"، رابین فن‌پرسی، ستاره هلندی سابق آرسنال و منچستریونایتد که اخیرا با فوتبال خداحافظی کرده و کفش‌هایش را آویخت می‌گوید بعد از تماشای وضعیتی که آرسن ونگر سرمربی سابقش در آرسنال به آن دچار شده بوده شک دارد که تمایلی برای وارد شدن به دنیای مربی‌گری داشته باشد.

 

1441750

 

فن‌پرسی پیش از شروع دوران درخشانش در منچستریونایتد در سال 2004 به آرسنال پیوست و به مدت هشت سال در این باشگاه زیر نظر آرسن ونگر فوتبال بازی کرد. فن‌پرسی در این هشت سال با پیراهن آرسنال تنها یک جام بدست آورد ولی بعد از آنکه در سال 2012 به منچستریونایتد منتقل شد در اولین سال ورودش به آن تیم قهرمان لیگ برتر شد.

 

فن‌پرسی با اشاره به فشار شدیدی که آرسن ونگر در آرسنال با آن روبرو بوده گفت:" آرسن برای من خیلی خاص بود. او مثل پدر فوتبالی من بود. من این امتیاز را داشتم که هشت سال با آرسن ونگر کار کنم، هشت سالی که در دوران فوتبالی من بسیار تاثیرگذار بود. آرسن ونگر مربی بزرگی بود".

 

ستاره سابق هلندی در ادامه گفت:" ونگر مرد خاصی است. چه به عنوان مربی و چه به عنوان یک فرد. من در حال حاضر واقعا شک دارم که دلم می‌خواهد مربی بشوم یا نه. با توجه به شرایطی که آرسن در آرسنال تحمل می‌کرد از خودم می‌پرسم یعنی حاضر هستی مربی بشوی و آن همه فشار را تحمل کنی؟".

 

 

دیدگاه‌ها