کد خبر : 1642436 | 17 مهر 1398 ساعت 23:30 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل: شایعات رئال مانع تلاشم برای ولز نیست

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید می‌گوید شایعات اخیر درباره جدایی او از رئال باعث از دست رفتن تمرکزش نشده و او با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی کشورش خواهد بود.

گرت بیل: شایعات رئال مانع تلاشم برای ولز نیست

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که برای دیدار ولز و اسلواکی در رقابتهای انتخابی یورو2020 که فردا به میزبانی اسلواکی برگزار خواهد شد به همراه تیم ملی کشورش در براتیسلاوا به سر می‌برد می‌گوید شایعات اخیر درباره احتمال جدایی‌اش از رئال روی تمرکز او اثر منفی نگذاشته و او با کمال آمادگی در خدمت تیم ملی ولز خواهد بود.

 

1441783

 

گرت بیل در این باره گفت:" من عاشق حضور در اردوی تیم ملی ولز و مسابقات این تیم هستم و همه این را می‌دانند. من نیازی به اینکه بخواهم حواسم را از اتفاقات دیگر پاک کنم تا بتوانم در خدمت تیم ملی کشورم باشم ندارم. ما یک وظیفه داریم و باید سعی کنیم به یورو2020 صعود کنیم. بازی با اسلواکی برای ما خیلی بزرگ است و سعی‌مان این است که به جمع مدعیان صعود وارد شویم".

 

ستاره ولزی رئال در ادامه گفت:" یک فوتبالیست هم مثل همه آدمها احساس دارد و عصبانیت هم بخشی از این احساسات است ولی سعی من این است که فوتبال بازی کنم و تا جایی که می‌توانم از آن لذت ببرم و وقتی در زمین هستم از جان و دل مایه بگذارم. چه زمانی که اینجا در تیم ملی ولز هستم و چه زمانی که در مادرید بازی می‌کنم. من هر زمان که وارد زمین شوم 100درصد در خدمت تیم هستم و به تیمم کمک می‌کنم و از این به  بعد هم همین کار را خواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها