کد خبر : 1642439 | 17 مهر 1398 ساعت 23:36 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد با اضافه وزن هم می‌تواند ورق را برگرداند

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک، از ادن هازارد و تیبو کورتوا در برابر انتقادات دفاع کرد.

هازارد با اضافه وزن هم می‌تواند ورق را برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، فوق ستاره بلژیکی رئال مادرید، موفق شد در دیدار روز شنبه تیمش مقابل گرانادا اولین گل و پاس گلش را به ثبت برساند اما با این وجود انتقادات زیادی طی هفته های اخیر نسبت به وزن بالای او مطرح شده است.

 

1441791

 

همچنین تیبو کورتوا نیز عملکرد خوبی در قفس توری رئال مادرید نداشته است؛ موضوعی که بسیاری آن را نشات گرفته از استرس بالای این دروازبان می دانند.

 

1441792

 

در همین رابطه روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، در مصاحبه‌ای از این دو ستاره بلژیکی رئال مادرید دفاع کرد. او در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به وزن بالای هازارد گفت: " استعداد ذاتی ادن ربطی به وزن بالای اون ندارد. او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و هیچ چیز را تنها برای خود نمی خواهد. هازارد چه با اضافه وزن و چه بدون اضافه وزن وضعیت مناسبی دارد و به تنهایی می تواند تفاوت ها را رقم بزند."

 

1441790

 

مارتینز در ادامه درباره وارد شدن انتقادات نسبت به تیبو کورتوا گفت: "او هیچ گونه استرسی ندارد و تنها باید به خاطر مشکل معده خود ریکاوری کند. تیبو بازیکنی است که از بچگی رویایش حضور در رئال مادرید بوده است. او حالا به این رویا دست یافته و علاقه زیادی به حماسه سازی در این تیم دارد."

 

دیدگاه‌ها