کد خبر : 1642467 | 18 مهر 1398 ساعت 10:45 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه‌ای که به این راحتی ترمیم نخواهد شد

خوش و بش سرد نویر و تراشتگن در وست‌فالن

خوش و بش سرد مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر، دو دروازه‌بان بزرگ آلمانی که در هفته‌های اخیر نبردی علنی علیه یکدیگر را آغاز کرده بودند یکی از صحنه‌های جالب دیدار دیشب آلمان- آرژانتین بود.

خوش و بش سرد نویر و تراشتگن در وست‌فالن

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی آلمان دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف آرژانتین رفت و پیروزی 2-0 در نیمه اول را با شکست 2-0 در نیمه دوم و تساوی 2-2 در پایان بازی عوض کرد سنگربان آلمان در این بازی مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا بود.

 

اینکه چه دروازه‌بانی از دروازه تیم ملی آلمان محافظت می‌کند این روزها اهمیتی مضاعف پیدا کرده به این خاطر که در هفته‌های اخیر دنیای فوتبال شاهد یک کشاکش علنی بین دو گلر بزرگ آلمانی، مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن بوده است.

 

1441842

 

با این تفاصیل وقتی یواخیم لوو سرمربی مانشافت دیشب ترجیح داد برای محافظت از دروازه تیمش از سنگربان بارسا استفاده کند تراشتگن در نبرد خود با نویر یک امتیاز بدست آورده بود. تراشتگن اما در نیمه دوم دو گل از آرژانتین دریافت کرد تا مانوئل نویر از اینکه دیشب درون دروازه تیم ملی کشورش نایستاده چندان هم ناراحت نباشد. به هر حال ضربه خوردن حریف در یک نبرد می‌تواند برای او خوشایند باشد.

 

اما نویر و تراشتگن در پایان بازی سعی کردند در مقابل دوربین‌هایی که آنها را تعقیب می‌کردند نمایی از دوستی در درون دروازه آلمان را به نمایش بگذارند. این دو به سمت یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کردند هر چند سردی تعارفی که بین آنها رد و بدل شد از دید رسانه‌ها و هواداران پنهان نماند.

 

1441840

 

به نظر می‌رسد دعوای نویر و تراشتگن برای بدست آوردن پیراهن شماره یک آلمان همچنان ادامه داشته باشد و در آینده شاهد برگهای دیگری از این رقابت دشوار و جذاب دو غول آلمانی برای محافظت از دروازه مانشافت باشیم.

 

دیدگاه‌ها