کد خبر : 1642472 | 18 مهر 1398 ساعت 10:53 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصور بایرن بدون توماس مولر سخت است

جاشوا کیمیچ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، دیشب پس از بازی تیم ملی آلمان مقابل آرژانتین درباره شایعات پیرامون جدایی توماس مولر از بایرن مونیخ صحبت کرد.

تصور بایرن بدون توماس مولر سخت است

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر در هفته‌های اخیر به یک نیمکت نشین محض در بایرن مونیخ تبدیل شده است. او که در سال های اخیر یکی از مهره‌های اصلی باواریایی‌ها به شمار می آمد حالا با پیوستن بازیکنانی مثل فیلیپ کوتینیو و ایوان پریشیچ به بایرن مونیخ به یک نیمکت نشین تبدیل شده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی پیرامون جدایی او از بایرن مونیخ در زمستان پیش رو شنیده شود.

 

1441851

 

در همین ارتباط جاشوا کیمیچ مدافع ۲۴ ساله بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه ای پیرامون این شایعات صحبت کرد و گفت: "من از این موضوع مطلع نیستم که آیا او واقعاً می خواهد بایرن را ترک کند یا خیر. من کاملاً این موضوع را درک می کنم که نیمکت‌نشینی امری بسیار دشوار است. خود من نیز در زمانی که کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن بود، در بسیاری از مواقع روی نیمکت می نشستم و کاملاً بر سختی این موضوع واقف هستم. این موضوع که توماس مولر بخواهد در ترکیب اصلی قرار گیرد امری واضح است. تصور بایرن مونیخ بدون مولر امری بسیار سخت و دشوار است. او مانند بازیکنانی مثل باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام یکی از شخصیت های هویت بخش بایرن محسوب می شود.

 

من امیدوار هستم که تصمیم او برای جدایی جدی نباشد و مولر در نهایت در جمع ما ماندگار شود چرا که بایرن به او و تجربیاتش نیاز دارد."

 

دیدگاه‌ها