کد خبر : 1642474 | 18 مهر 1398 ساعت 11:25 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: با چنگ و دندان از PSG دفاع می‌کنم

نیمار که در تابستانی که گذشت تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن کرده بود حالا می‌گوید با چنگ و دندان از تیمش PSG دفاع خواهد کرد.

نیمار: با چنگ و دندان از PSG دفاع می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و تولید شایعه درباره انتقال قریب‌الوقوعش به بارسلونا و یک تابستان پر حرف و حدیث که با ابراز تمایل او برای جدایی از پاری سن ژرمن همراه بود حالا به نظر می‌رسد قصد دارد رابطه خود را با این باشگاه ترمیم کند. نیمار به این منظور اعلام کرد در PSG راحت و خوشحال است و حاضر است با هر چه در توان دارد از این باشگاه دفاع کند.

 

1441854

 

بعد از اتفاقات تابستان، در زمان بازگشت نیمار به ترکیب PSG در فصل جدید هواداران تیم پاریسی او را هو کردند ولی نیمار پاسخ این انتقادهای هواداران را با به ثمر رساندن چهار گل در پنج بازی پاری سن ژرمن در لوشامپیونا داده است.

 

ستاره برزیلی حالا از فرصت کنفرانس خبری بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل سنگال برای بدست آوردن دل هواداران PSG استفاده کرده و گفت:" همه می‌دانند در بازار تابستانه نقل و انتقالات چه گذشت و از تمایل من به ترک پاری سن ژرمن خبر دارند. ولی من امروز در این باشگاه راحت و خوشحالم. من فقط در تیم ملی کشورم راضی و خوشحال نیستم. این فصل برای من خیلی خوب شروع شده".

 

نیمار در ادامه گفت:" تابستانی که گذشت برای من خیلی طولانی بود. می‌دانستم در هر شرایطی باید خودم را برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب آماده کنم. خدا را شکر فصل جدید خیلی خوب شروع شده و امیدوارم در ادامه همینطور بماند".

 

دیدگاه‌ها