کد خبر : 1642490 | 18 مهر 1398 ساعت 12:06 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض عجیب یکی از مربیان به سازمان لیگ

یکی از مربیان تیم های دسته اولی به برنامه ریزی سازمان لیگ در برگزاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور معترض شد که حکایت این اعتراض در نوع خود خواندنی است.

اعتراض عجیب یکی از مربیان به سازمان لیگ 

به گزارش "ورزش سه"، فردا 19 مهر شاهد برگزاری دیدارهای هفته هشتم لیگ یک خواهیم بود و هفته بعدی 11 روز بعد یعنی 30 مهر برگزار می شود. یکی از مربیان تیم های دسته اولی به این نکته معترض شد چرا حد فاصل بازی های هفته هشتم تا نهم باید 11 روز فاصله باشد و از سویی در هفته های بعدی بازی ها فشرده تر خواهد شد. جالب اینکه حد فاصل 19 مهر تا 30 مهر بازی های مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور برگزار می شود و از آنجایی که تیم های دسته اولی زیادی در این مرحله حاضر هستند همانند فجر سپاسی که فولاد را حذف کرده است، نمی توانند توامان هم در بازی های دسته اول حاضر شوند و هم در بازی های جام حذفی! به همین بهانه حد فاصل هفته هشتم و نهم لیگ یک بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی ها برگزار می شود و دلیل فاصله بازی های دسته اول نیز همین است. جالب اینکه تیم مربی مورد اشاره هم در جام حذفی حاضر بوده اما چون حذف شده حالا دیگر کاری به بقیه تیم ها ندارد و معتقد است نباید فاصله ای در مسیر برگزاری بازی های دسته اول به وجود بیاید! 

 

البته سازمان لیگ برتر در مسیر برگزاری بازی های لیگ یک بدون اشکال نیست اما برخی از اعتراضاتی که صورت می گیرد بی دلیل و ناشی از عدم آگاهی است. خوشبختانه در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برنامه ریزی بازی ها به صورت دقیق صورت می گیرد و تیم ها از ابتدای فصل از برنامه بازی ها تا انتهای فصل آگاه هستند. شاید یکی ازایرادات اصلی به این رقابت ها این باشد که بازی ها در روزهای تعطیل برگزار نمی شود و دسته اول فقط در هفته هایی چنین شرایطی پیدا می کند که بازی های لیگ برتر تعطیل است. البته این هم به خاطر عدم توانمندی استان ها برای برگزاری بازی های همزمان لیگ برتر و لیگ یک است. قطعا این یک اشکال جدی است که باید رفع شود.

دیدگاه‌ها