کد خبر : 1642500 | 18 مهر 1398 ساعت 12:35 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی هلند از ماشین‌های جنگی ایرلند شمالی

درحالیکه تیم ملی هلند امروز در انتخابی یورو2020 به مصاف ایرلند شمالی می‌رود از صحبتهای رونالد کومان، سرمربی نارنجی‌پوشان به نظر می‌رسد هلندی‌ها نگران این بازی هستند.

نگرانی هلند از ماشین‌های جنگی ایرلند شمالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند امشب در حالی در خاک خود در ادامه رقابتهای مقدماتی یورو2020 به مصاف ایرلند شمالی می‌رود که برای پیوستن به جمع صدرنشینان گروه C این رقابتها به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارد. دو تیم آلمان و ایرلند شمالی بعد از پنج بازی با دوازده امتیاز در رده‌های اول و دوم این گروه قرار دارند و هلند با یک بازی کمتر 9 امتیازی است و برای رسیدن به دو صدرنشین باید در بازی امشب به پیروزی برسد.

 

1441895

 

ولی به نظر می‌رسد هلندی‌ها نگران رویارویی با ایرلند شمالی هستند. رونالد کومان، سرمربی نارنجی‌پوشان در کنفرانس خبری پیش از این بازی از بازیکنان ایرلند شمالی به عنوان ماشین‌های جنگی یاد کرد تا نشان دهد هلند نسبت به رویارویی در این بازی نگران است.

 

کومان در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازیکنان ایرلند شمالی ماشین‌های جنگی هستند. شاید آنها از نظر تکنیکی در سطح ما نباشند ولی در رویاروهایی مستقیم خیلی قوی کار می‌کنند. آنها تیمی هستند که کار را برای هر حریفی سخت می‌کنند و ما باید ببینیم چطور می‌توانیم راه حل شکست دادن‌شان را پیدا کنیم. آنها اگر بتوانند زهرشان را به حریف خالی کنند حتما این کار را خواهند کرد و گلوی حریف‌شان را خواهند فشرد. برای مقابله با این تیم باید آماده بود".

 

 

دیدگاه‌ها