کد خبر : 1642508 | 18 مهر 1398 ساعت 13:15 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر اگر به لیورپول هم ببازد اخراج نمی‌شود

به گزارش تایمز، هیات‌مدیره منچستریونایتد به اوله گنار سولسشر اطمینان داده که حتی در صورت شکست سنگین مقابل لیورپول در دیدار 28 مهر، تصمیم به اخراج او نخواهد گرفت.

سولسشر اگر به لیورپول هم ببازد اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از کسب نتایج بسیار ضعیف در فصل جاری لیگ برتر به شدت تحت فشار قرار دارد و بسیاری از هواداران این تیم و کارشناسان خواهان اخراج او از اولدترافورد هستند و حتی شایعاتی نیز در این زمینه مطرح شده است، روزنامه تایمز این شایعات را بی‌اساس خوانده و مدعی شد هیات‌مدیره یونایتد به سولسشر اطمینان خاطر داده و گفته حتی در صورت باخت سنگین شیاطین سرخ مقابل لیورپول در دیدار روز 28 مهرماه دو تیم، او اخراج نخواهد شد.

 

1441912

 

یونایتد در فصل جدید واقعا دور از انتظار ظاهر شده و در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. شکست 1-0 مقابل نیوکاسل که در محدوده خطر سقوط قرار دارد تیر آخری بود که هواداران یونایتد را از سولسشر بسیار خشمگین کرد.

 

شیاطین سرخ این هفته به دلیل وقفه بازی‌های ملی استراحت خواهند داشت ولی در بازگشت رقابتهای لیگ برتر باید روز 28 مهر در دیداری بسیار حساس و سنتی به مصاف رقیب سرسخت‌ تاریخی‌شان لیورپول بروند.

 

1441911

 

روی کاغذ پیروزی لیورپول احتمال به مراتب بیشتری دارد و به همین خاطر بود که شایعات زیادی در انگلیس مطرح شد مبنی بر اینکه در صورت شکست یونایتد در بازی با لیورپول احتمال اخراج سولسشر وجود دارد.

 

اما بر اساس گزارش تایمز، هایت مدیره یونایتد معتقدند سولسشر در آغاز یک مسیر طولانی قرار دارد و باید در این مسیر با باشگاه همراه باشد تا بتواند یونایتد را بازسازی کند. به همین خاطر هیات مدیره به سرمربی نروژی اطمینان داده که حتی در صورت باخت سنگین مقابل تیم یورگن کلوپ هم اخراج نخواهد شد.

 

دیدگاه‌ها