کد خبر : 1642563 | 18 مهر 1398 ساعت 17:29 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی برزیل و سنگال در بازی دوستانه

تیم های ملی برزیل و سنگال در دیداری دوستانه در سنگاپور به تساوی 1-1 رضایت دادند.

تساوی برزیل و سنگال در بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم های برزیل و سنگال امروز در دیداری دوستانه در کشور سنگاپور به مصاف هم رفتند.

برزیل در غیاب آلیسون مصدوم با ادرسون، دنی آلوز، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، الکس ساندرو، کاسیمیرو، آرتور، ژسوس، نیمار و فیرمینو در میدان حاضر بود و یازده بازیکن سنگال را هم گومیس، کولیبالی، گئیه، سالیف سانه، شیخ کویاته، رایسن کولی، دیاتا، سار، گاساما، سادیو مانه و دیه دیو تشکیل می دادند.

 

 

1441996

 

1441995

 

 

برزیلی ها دقیقه 9 بازی به گل اول رسیدند. حرکت از فیلیپه کوتینیو شروع شد و پاس او در سمت راست به ژسوس رسید. ستاره منچسترسیتی نیز با یک پاس عمقی روبرتو فیرمینو را با گلر سنگال تک به تک کرد تا او با نوک پا توپ را از روی سر او عبور داده و گل اول بازی را به شکل فوق العاده زیبا به ثبت برساند.

 

 

1442012

 

 

سنگال پس از این گل هجومی تر کار کرد و دقیقه 45 با خطای مارکینیوش روی مانه صاحب ضربه پنالتی شد تا دیه دیو آن را به گل تساوی بدل کند. دو دقیقه بعد نیمار یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا بازی با تساوی در نیمه اول به اتمام برسد.

 

 

 

 

دو تیم در نیمه دوم نیز بازی مهیج و جذابی را به نمایش گذاشتند و شانس های مسلم گلزنی نیز به دست آوردند؛ از جمله شوت از بیرون محوطه جریمه سادیو مانه که به تیر برخورد کرد یا دو شوت از ریچارلیسون و نیمار که با اختلافی اندک راهی اوت شدند. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

 

1441994

دیدگاه‌ها