کد خبر : 1642594 | 18 مهر 1398 ساعت 19:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ فیفا و صدور مجوز بازی آنسو فاتی برای اسپانیا

آنسو فاتی پدیده 16ساله بارسا از این پس می تواند در تمام رده های ملی برای اسپانیا به میدان برود.

رسمی؛ فیفا و صدور مجوز بازی آنسو فاتی برای اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی با درخشش فوق تصور خود در بارسا همه را شگفت زده کرده است. او در بازی با بتیس 15 دقیقه در میدان بود و یک هفته بعد با گلزنی به اوساسونا تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا شد. فاتی در بازی هفته چهارم لالیگا برابر والنسیا یک گل زد و یک پاس گل داد و ماه گذشته در اولین هفته لیگ قهرمانان مقابل دورتموند نیز از ابتدا در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت و تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسا در این رقابت ها شد.

 

 

1435891

 

 

فاتی با درخواست فدراسیون فوتبال اسپانیا از دولت این کشور ملیت اسپانیایی را اخذ کرد ولی مجوز بازی برای تیم های اسپانیا را نداشت اما در نهایت امروز فیفا این مجوز را صادر کرد و ستاره اصالتا گینه ای، دیگر مشکلی برای پوشیدن پیراهن لاروخا را ندارد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در آغاز قصد داشت از فاتی در تیم ملی زیر 17سال این کشور استفاده کند اما بارسا که می‌دانست در صورت حضور در تیم ملی زیر 17سال و شرکت در جام جهانی این رده سنی، فاتی را یک ماه و نیم در اختیار نخواهد داشت، با این تصمیم موافق نبود و در نهایت تصمیم بر این شد تا فاتی برای تیم زیر 21 ساله ها به میدان برود. او احتمالا در فهرست تیم جوانان اسپانیا برای دو بازی دوستانه ماه آینده حضور خواهد داشت و هدف این است که با پیراهن اسپانیا در المپیک توکیو 2020 حاضر شود.

همچنین احتمال حضور او در فهرست تیم ملی بزرگسالان اسپانیا در فیفا دِی بعدی نیز وجود دارد و دور از ذهن نیست که آنسو فاتی خیلی زود و در 16 سالگی اولین بازی ملی اش را تجربه کند. فاتی می توانست برای تیم ملی پرتغال هم بازی کند ولی در نهایت اسپانیا را ترجیح داد.

 

 

1434730

دیدگاه‌ها