کد خبر : 1642603 | 18 مهر 1398 ساعت 19:22 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

خودمان به دنبال حضور بانوان بودیم

ربیعی: آمریکا به ما فشاری نیاورد چه برسد به فیفا!

سخنگوی دولت می‌گوید: من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها هویت خود را از دست داده‌اند و می‌‍گویند حضور بانوان به خاطر فشارهای خارجی بوده است.

ربیعی: آمریکا به ما فشاری نیاورد چه برسد به فیفا!

به گزارش "ورزش سه" علی ربیعی، سخنگوی دولت بعد از برد پر گل ایران مقابل کامبوج در حضور بانوان ایرانی گفت:  در ابتدا باید بگویم من فوتبال و کشورم را دوست دارم. امروز هم نقطه عطفی بود. به این دلیل که نگرانی‌هایی در خصوص حضور زنان در ورزشگاه وجود داشت. گاهی هیجانی بروز می‌کرد که این هیجان همراه با کلمات نامناسب بود. این نگرانی در بین همه افراد وجود داشت. به هر حال زحماتی را فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و یگان ویژه انجام دادند که زنان حضور پیدا کنند.

 

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم این اتفاق طبیعی بود یا خیر اما خدا خواست که 14 گل به ثمر برسانیم و شادی بانوان تکمیل شد.

 

ربیعی با رد فشارهای خارجی برای حضور بانوان گفت: آمریکا با آن همه هم پیمان نتوانست به ما فشاری وارد کند. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها هویت خود را از دست داده‌اند و می‌‍گویند حضور بانوان به خاطر فشارهای خارجی بوده است. من به عنوان یک عضو دولت مطمئن هستم و می‌گویم قبل از اطلاعیه فیفا این تصمیم گرفته شده بود. آقای سلطانی فر قرار بود زیر ساخت ها را چک کنند. فقط احتیاج به فرهنگ سازی داشتیم که این اتفاق رخ داد. من به عنوان ناظر می‌گویم که این یک نیاز داخلی بوده و اگر فشاری بوده است در داخل کشور بوده که با تعامل حل شده است.

دیدگاه‌ها