کد خبر : 1642609 | 18 مهر 1398 ساعت 19:27 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زودهنگام گتوزو به دنیای مربیگری منتفی شد

جنارو گتوزو که در پایان فصل گذشته از هدایت میلان کنار رفته بود، پیشنهاد مربیگری سامپدوریا را رد کرد.

بازگشت زودهنگام گتوزو به دنیای مربیگری منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سمپدوریا شرایط خوبی در جدول سری آ ندارد و بعد از گذشت هفت هفته از سری آ با کسب تنها سه امتیاز در رتبه آخر جدول قرار گرفتهاست. این باشگاه سه شنبه با اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی ایتالیایی خود قطع همکاری کرد و سپس اخباری مبنی بر احتمال حضور جنارو گتوزو روی نیمکت این تیم شنیده شد.

باشگاه سامپدوریا امیدوار بود سرمربی سابق میلان را استخدام کند اما او که اخیراً پیشنهاد مربیگری جنوا را رد کرده بود، اکنون پیشنهاد رقیب همشهری این تیم را هم رد کرده است.

 

 

1394114

 

 

با رد شدن پیشنهاد مربیگری سامپدوریا از سوی گتوزو، این باشگاه اکنون تنها دو گزینه دیگری برای جانشینی دی‌فرانچسکو دارد که یکی از آنها جیانی دبیازی سرمربی سابق تیم ملی آلبانی است و دیگری جوزپه یاچینی که سابقه هدایت آبی‌پوشان شهر جنوا را هم دارد.

در میان این دو نفر، یاچینی تمایل خود را برای بازگشت به استادیوم لوئیجی فراری اعلام کرده است. او به شبکه «تله‌نورد» ایتالیا گفت: تمام چیزی که اکنون با قاطعیت می‌توانم بگویم این است که خوشحال می‌شوم که برگردم چون من همیشه با اعضا و هواداران سامپدوریا رابطه خوبی داشته‌ام. من با این شهر و تمام مردم آن رابطه‌ای فوق‌العاده‌ دارم. سامپدوریا همیشه در قلب من بوده است و من برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

یاچینی 55 ساله در فاصله ماه نوامبر سال 2011 تا ماه ژوئن سال 2012 هدایت سامپدوریا را در 31 بازی برعهده داشت.

دیدگاه‌ها