کد خبر : 1642615 | 18 مهر 1398 ساعت 19:47 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای رقم بخورد

ابراهیمی: امیدوارم حضور بانوان ادامه‌دار باشد

هافبک تیم ملی ایران که در نیمه دوم بازی به زمین آمد معتقد است که حضور بانوان در ورزشگاه اتفاق خوبی است که باید ادامه دار باشد.

ابراهیمی: امیدوارم حضور بانوان ادامه‌دار باشد

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران در یک بازی پرگل توانست کامبوج را 14 بر صفر در دور گروهی مقدماتی جام جهانی شکست دهد. امیدابراهیمی هافبک تیم ملی که در نیمه دوم به میدان آمد درباره اولین حضور زنان در ورزشگاه گفت:« حضور بانوان اتفاق خوبی بود؛ آن ها توانستند از بازی لذت ببرند و دوست داشتند به استادیوم بیایند و از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.»


او افزود:« بازیکنان هم تلاش کردند که بازی خوبی انجام بدهند تا یک روز به یادماندنی برای فوتبال ایران رقم بخورد و هواداران از بازی لذت ببرند. در مجموع حضور بانوان اتفاق خوبی بود و انشالله که ادامه دار باشد.»


ابراهیمی درباره نتیجه 14 بر صفر برای کامبوج گفت:« ما فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای رقم بخورد؛ اما اینکه ما با تمام قدرت بازی کردیم و اینهمه گل زدیم به دلیل احترامی بود که به حریف گذاشتیم و بهترین بازی مان را انجام دادیم. امیدوارم در بازی های بعدی هم این روند خوبمان ادامه داشته باشد.»


هافبک تیم یوپن بلژیک درباره حضور در فوتبال اروپا گفت:« از حضور در یوپن خوشحال هستم. بازی در اروپا سخت است اما من تلاشم را کرده ام که برای تیمم مثمرثمر باشم و بازهم به تلاشم ادامه می دهم تا ببینم خدا چه می خواهد.»

دیدگاه‌ها