کد خبر : 1642651 | 18 مهر 1398 ساعت 22:03 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

با قول استاندار، اعتصاب بازیکنان نود شکست

پس از سه روز اعتصاب در ارومیه که به دلیل مشکلات مالی رخ داده بود، با حضور استاندار، بازیکنان تیم برای دیدار برابر ملوان حاضر به تمرین شدند.

با قول استاندار، اعتصاب بازیکنان نود شکست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نود ارومیه که نمایش بسیار خوب و البته غیر منتظره ای در دیدارهای لیگ یک داشته و با 14 امتیاز در تعقیب صدرنشین های 15 امتیازی است، در دیدار هفته هفتم خود مقابل داماش در رشت به تساوی بدون گل دست یافت.


پس از این مسابقه، طبق برنامه قرار بود تمرینات نودی ها از روز دوشنبه زیر نظر کادرفنی برای تقابل با ملوان برگزار شود اما به دلیل ادامه مشکلات مالی، بازیکنان در تمرینات حاضر نشدند و اعتصاب کردند.


امروز اما پس از اینکه سه روز از اعتصاب بازیکنان نود سپری می شد، محمد مهدی شهریاری استاندار ارومیه در تمرین حاضر شد و به بازیکنان قول داد که به زودی مشکلات مالی آنها را رفع خواهد کرد و در ادامه لیگ نیز از تیم برای رسیدن به لیگ برتر حمایت خواهد شد و پس از صحبت های استاندار بود که بازیکنان تمریناتشان را از سر گرفتند.


تیم نود روز آینده از ساعت 15:15 دقیقه در ارومیه از ملوان بندرانزلی پذیرایی خواهد کرد و حالا با توجه به قول مساعدی که استاندار به بازیکنان داده، آنها با روحیه بالایی آماده دیدار بعدی تیمشان می شوند.

دیدگاه‌ها