کد خبر : 1642694 | 19 مهر 1398 ساعت 09:26 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

هرچه داری از مصر است نه لیورپول!

آقای محمد صلاح! تو یک دهقان ساده هستی!

مرتضی منصور رئیس باشگاه الزمالک و عضو مجلس نمایندگان مصر به محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول حمله کرد.

آقای محمد صلاح! تو یک دهقان ساده هستی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح به دلایل مختلف از حضور در تیم ملی امتناع کرده و این تصمیم وی به همراه عکس های سلفی با باسم یوسف طنزپرداز و محمد ابوتریکه فوتبالیست مصری خشم عده ای را برانگیخته است، او در جشن اخیری در ابوظبی به عنوان بهترین بازیکن خاورمیانه انتخاب شده و در حاشیه این جشن با این دو شخص سلفی گرفته است، محمد ابوتریکه بازیکن سابق مصر با تصمیم این کشور در لیست تروریست ها قرار گرفته و برنامه طنز پرحاشیه باسم یوسف نیز جمع شده و این دو مصر را برای همیشه ترک کرده اند.


مرتضی منصور مدیرعامل باشگاه الزمالک مصر و عضو مجلس نمایندگان این کشور در مصاحبه ای درباره محمد صلاح این چنین گفت: آقای صلاح شما چرا با باسم یوسف که به ارتش مصر حمله کرده سلفی میگیرید؟ چرا با محمد ابوتریکه که یک تروریست است، عکس می گیرید؟

 

1442190

 

منصور همچنین محمد صلاح را به متکبر بودن متهم کرد و یک ضرب المثل مصری گفت: "محمد صلاح منفجر شد" ، او ادعا کرد که صلاح، درخواست مردم روستای خود در مصر را رد کرده است وقتی که قبل از نماز عید سعی کردند با وی دست بدهند و با او عکس بگیرند.

 

منصور همچنین در مصاحبه‌ای جنجالی گفت صلاح از پیوستن به تیم ملی امتناع ورزید و خواستار یک اتاق مستقل ، یک محافظ و یک هواپیمای خصوصی است. آقای صلاح! چه کسی به شما محبوبیت و کار داد ؟ او مصر بود نه لیورپول. فراموش نکنید که شما یک دهقان ساده از یک روستای ساده از مرکز باسیون مصر هستید که شما را ساخته و به آن باز خواهید گشت.

 

1442189

دیدگاه‌ها