کد خبر : 1642723 | 19 مهر 1398 ساعت 11:50 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر

هازارد نمی‌تواند جای رونالدو را در رئال بگیرد

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال می‌گوید ادن هازارد کلیدی است که رئال در فصل جاری به آن نیاز دارد ولی ستاره بلژیکی نخواهد توانست جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم پر کند.

هازارد نمی‌تواند جای رونالدو را در رئال بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال که در زمان حضور ادن هازارد در چلسی بارها با تیمش در مقابل او بازی کرده و درخشش‌های او را از نزدیک زیر نظر داشته می‌گوید رئال تا این لحظه هنوز ادن هازارد واقعی را ندیده و ستاره بلژیکی زمانی که به اوج درخشش خود برگردد می‌تواند حلال مشکلات رئال در فصل جاری باشد ولی هازارد نخواهد توانست جای خالی رونالدو را برای رئال پر کند.

 

1442237

 

ونگر در این باره گفت:" هازارد حلال مشکلات رئال خواهد بود ولی نمی‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم پر کند. در این هیچ شکی نیست. هازارد در یک سال 50 گل نخواهد زد چون سبک بازی رئال حالا دیگر طوری نیست که چنین امکانی وجود داشته باشد".

 

سرمربی افسانه‌ای فرانسوی سابق آرسنال در ادامه گفت:" رئال مادرید به یک گلزن دیگر نیاز دارد چون کریم بنزما 32ساله شده و اگر رئالی‌ها مهاجم جوانتری در کنار او قرار دهند که بتواند گل بزند شاید وضعیت‌شان به مراتب بهتر از این شود. ادن هازارد بازیکنی استثنایی است که می‌تواند فرصت گلزنی خلق کند و گاهی هم در بازی‌های بزرگ که تیم به او نیاز دارد می‌تواند گلهای حساس بزند ولی مثل یک گلزن تمام‌عیار گلزنی نخواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها