کد خبر : 1642730 | 19 مهر 1398 ساعت 12:29 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش الریاضیه عربستان؛

ژاپنی ها از حالا پیگیر ورزشگاه فینال آسیا!

روزنامه عربستانی گزارش داده که گروهی از کشور ژاپن به عربستان سفر کرده اند تا وضعیت ورزشگاهی را که ممکن است میزبان دیدار فینال لیگ قهرمانان باشد، بررسی کنند.

ژاپنی ها از حالا پیگیر ورزشگاه فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا دور رفت مرحله نیمه نهایی پیش رفته و هنوز بازی های برگشت و نهایتا دو دیدار فینال آن باقی مانده است. با این حال نتایج دیدارهای دور رفت نیمه نهایی، تا حدودی شانس تیم های السد قطر و گوانگژو چین را برای فینالیست شدن کاهش داد.


السدی ها در خانه خود با نتیجه 4-1 مغلوب الهلال عربستان شدند و گوانگژو در کشور ژاپن با 2 گل به اوراوا ردز باخت.

 

حالا بنا بر گزارشی از روزنامه الریاضیه عربستان، اتفاق جالبی در این کشور رخ داده است. این روزنامه گزارش داده که هیئتی از کشور ژاپن و از طرف باشگاه اوراوا ردز به عربستان سفر کرده تا شرایط ورزشگاه ملک سعود، استادیوم خانگی الهلال را که ممکن است در یکی از بازی های فینال میزبان تیم ژاپنی باشد، بررسی کنند.

 

هرچند ژاپنی ها به برنامه ریزی و آینده نگری شهره هستند، اما اقدامی تا این حد زودهنگام، دور از ذهن به نظر می رسید. الهلال البته با نتیجه ای که در قطر گرفته، تقریبا خود را در آستانه دیدار فینال قرار داده است و ژاپنی ها هم به نظر می رسد به لطف همان 2 گلی که در خانه به نماینده چین زده اند، خود را فینالیست آسیا می دانند. البته سالهاست که منطقه شرق آسیا به کامبک های فوق العاده به خصوص به سود تیم های میزبان عادت کرده است و شاید گوانگژو هم بتواند در خانه، چنین سرنوشتی برای رقیب ژاپنی خود رقم بزند تا برنامه ریزی ها و دوراندیشی های مسئولان اوراوا هم به باد برود.

دیدگاه‌ها