کد خبر : 1642758 | 19 مهر 1398 ساعت 14:25 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

پناهگاه مرموز و مخفی رئیس رئال تعطیل شد

رستوران "El Señorío de Alcocer" در منطقه چامارتین شهر مادرید که سال ها رستوران محبوب فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال بود، برای همیشه تعطیل شد.

پناهگاه مرموز و مخفی رئیس رئال تعطیل شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رستوران "El Señorío de Alcocer" سال 1982 بود که در منطقه چامارتین تاسیس شد و بیشتر غذاهای منطقه باسک و ناوارا در آن سرو می شد. رستورانی که به نوعی با نام رئال عجیبن شده است و از همان بدو تاسیس محبوب سران باشگاه رئال بود و در دوران ریاست فلورنتینو پرز این محبوبیت به اوج نیز رسید.

 

 

1442343

 

 

پرز برای بسیاری از مناسبات کاری خود و قراردادهای خرید بازیکن و نیز تجاری تاریخی خود در رئال به این رستوران مرموز پناه می برد. رستورانی که در آن قرارداد های بسیار بزرگی امضا شده است و بسیاری از خریدهای کهکشانی های رئال در همین محل نهایی شدند.

در همین رستوران بود که حکم اخراج خورخه والدانو و نیز ویسنته دل بوسکه از رئال امضا شد همان جا بود که کارلوس کی روش با رئال برای جانشینی دل بوسکه به توافق نهایی رسید. احتمالا بیشتر خریدهای کهکشانی دوران ریاست پرز نیز در همین محل به نتیجه رسیده اند.

ملاقات های مهم پرز با مورینیو و آنچلوتی برای بررسی عملکرد فصل رئال و تصمیم گیری در مورد نقل و انتقالات نیز در همین رستوران صورت می گرفت. اکنون پرز مامن و پناهگاه مخفی و مرموز خود را از دست رفته می بیند.

 

 

1442344

 

 

دیدگاه‌ها