کد خبر : 1642837 | 20 مهر 1398 ساعت 09:35 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالرزاق حمدالله چهره جنجالی فوتبال مراکش

حمله آقای گل عربستان به هروه رنار

آقای گل مراکشی فصل گذشته عربستان در مصاحبه‌ای تند و صریح به سرمربی فرانسوی سعودی‌ها حمله کرد و او را مردی مستبد خواند.

حمله آقای گل عربستان به هروه رنار

به گزارش "ورزش سه"، قبل از جام ملت‌های آفریقا در مصر ترک اردوی مراکش از سوی عبدالرزاق حمدالله گلزن شیرهای اطلس که فصلی رویایی را در عربستان با النصر سپری و عنوان آقای گلی و قهرمانی را به دست آورده بود، جنجال زیادی به راه انداخت. این اتفاق توام شد با ناکامی مراکش در رسیدن به عنوان قهرمانی تا حمدالله به چهره اول رسانه‌های این کشور تبدیل شود.


بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق هروه رنار سرمربی وقت مراکشی به عربستان کوچ کرد تا رسما سکان هدایت سعودی‌ها را در دست بگیرد. همین جابه‌جایی زمینه رویارویی دوباره استاد و شاگرد سابق را فراهم کرد، دیداری که حاشیه‌های زیادی از جمله دست ندادن ستاره مراکشی با مربی فرانسوی در حاشیه بازدید هروه رنار از تمرینات النصر را در پی داشت.


عبدالرزاق حمدالله در تایید این اتفاق به رادیو مارس مراکش گفت: «هروه رنار از من خوشش نمی‌آمد و همواره بدترین رفتارها را داشت به همین دلیل ترجیح دادم قبل از جام ملت‌های آفریقا اردوی مراکش را ترک کنم تا قبل از این که او بخواهد با بهانه‌جویی روی نام من خط قرمز بکشد. بله من با رنار در ریاض روبرو شدم و با او دست ندادم چون لزومی نمی‌دیدم با یک مربی مستبد بخواهم دست بدهم و اگر دوباره هم او را ببینم همین رفتار را انجام می‌دهم».


ستاره مراکشی النصری‌ها حتی بعد از جدایی هروه رنار هم برای بازگشت به تیم ملی حواشی زیادی را اطراف خود می‌بیند از جمله اختلافات جدیدی که او با مصطفی حاجی دستیار اول هلیل هوزیچ سرمربی بوسنیایی مراکش پیدا کرده چون حاجی مدعی شد در تماس با عبدالرزاق حمدالله این بازیکن دعوت به اردوی تیم ملی را رد کرده است.


حمدالله در واکنش به این جنجال‌ها با انتشار پستی در صفحات مجازی خود همه این اخبار را تکذیب و مدعی شد تصور نمی‌کرد مکالمات خصوصی او با مربی تیم ملی رسانه‌ای شود. مهاجم النصر با اشاره به این که مصطفی حاجی به دروغ اعلام کرده او حاضر به بازی برای تیم ملی نیست خطاب به مردم مراکش گفت آرزویش گلزنی با پیراهن تیم ملی و شاد کردن آنها با این گل‌ها است.

دیدگاه‌ها