کد خبر : 1642851 | 20 مهر 1398 ساعت 12:09 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۲ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه" امروز یعنی ۱۲ اکتبر مصادف با بیستم مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ یک قدم تا تاریخ سازی


این روزنامه مادریدی تیتر اصلی خود را به بازی امشب تیم ملی اسپانیا مقابل نروژ در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. مارکا با تیتر "یک قدم تا تاریخ سازی و راهیابی به رقابت‌های یورو" به این موضوع پرداخته است.


مارکا در ادامه عنوان کرده که سرخیو راموس با حضور در ترکیب اصلی امشب اسپانیا، می تواند به تنهایی رکورددار بیشترین بازی ملی در تاریخ این کشور شود.

 

1442478


آاس؛ اسطوره ای به نام راموس


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس، صفحه اصلی خود را به رکوردشکنی احتمالی سرخیو‌راموس در بازی امشب تیم ملی اسپانیا مقابل نروژ اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "او اسطوره است" عنوان کرده که راموس امشب صد و شصت و هشتمین بازی ملی خود را برای لاروخا انجام می دهد و رکورددار بیشترین بازی ملی در تاریخ این کشور می‌شود.

 

1442472


موندو؛ اهداف بارسا برای خط حمله


این روزنامه چاپ شهر بارسلونا شماره امروز خود را به جانشین احتمالی لوئیس سوارز در سال های آینده اختصاص داده است. موندو با تیتر "اهداف شماره ۹" به این موضوع پرداخته است. این روزنامه از گزینه هایی مثل هری کین، لائوتارو مارتینز، کیلیان امباپه و مارکوس رشفورد برای تقویت خط حمله بارسا اشاره کرده است و عنوان کرده که مدیران و بارسا در تلاش هستند تا در تابستان آینده یک مهاجم بزرگ جذب نمایند.

 

1442477


موندو به بخشی دیگر به دیدار امشب اسپانیا مقابل تیم ملی نروژ در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.

 

اسپورت؛ مصاحبه با آرتور ویدال


این روزنامه کاتالانی در شماره امروز خود مصاحبه ای با آرتور ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا، انجام داده است. این روزنامه تیتر "من بازیکنی متفاوت هستم" به این مصاحبه اشاره کرده است. ویدال در ادامه این مصاحبه عنوان کرده که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در بارسلونا دارد.


این روزنامه در ادامه به حضور آنسو فاتی در تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا اشاره کرده است.

 

1442534

 


کوریره دلو اسپورت؛ ایتالیا به دنبال قطعی کردن صعود


این روزنامه ایتالیایی صفحه اصلی امروز خود را به دیدار امشب تیم ملی ایتالیا مقابل یونان در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. کوریره عنوان کرده که شاگردان روبرتو مانچینی می‌توانند با پیروزی مقابل یونان تا حدود زیادی صعود خود را به رقابت های یورو ۲۰۲۰ قطعی نمایند.


این روزنامه در ادامه به حضور سینیشا میهایلوویچ در اردو تیم ملی ایتالیا اشاره کرده است.

 

1442476


توتو اسپورت؛ رونالدو یک گل تا رکورد شکنی


این روزنامه چاپ شهر تورین تیتر اصلی خود را به بازی امشب تیم ملی ایتالیا مقابل یونان در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده و با تیتر "ایتالیا برای یورو باید برنده شود" به این موضوع اشاره کرده است.


توتو اسپورت در ادامه به گلزنی کریستیانو رونالدو مقابل لوکزامبورگ اشاره کرده است و عنوان کرده که این فوق ستاره ۳۴ ساله تنها یک گل با ۷۰۰ گله شدن فاصله دارد. این در حالی است که رسانه‌های اسپانیایی از جمله مارکا امروز اعلام کردند رونالدو با گلزنی در بازی مقابل لوکزامبورگ به رکورد 700 گل زده دست پیدا کرده ولی برخی دیگر از رسانه ها آمار او را 699 گل اعلام کردند. 

 

1442473


اکیپ؛ پیروزی مهم فرانسه


این روزنامه فرانسوی با تیتر "ژیرو به دست آورد" به پیروزی حساس و حیاتی فرانسه در بازی دیشب مقابل ایسلند با تک گل الیویه ژیرو اشاره کرده است و عنوان کرده که حالا با این پیروزی خروس ها بیشتر از همیشه به حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ نزدیک هستند.

 

1442475


ابولا؛ رونالدوی فوق العاده


این روزنامه چاپ کشور پرتغال صفحه اصلی امروز خود را به پیروزی دیروز تیم ملی کشور پرتغال در مقابل لوکزامبورگ اختصاص داده است. این روزنامه با کارکردن عکسی از کریستیانو رونالدو و با تیتر "یک تجمل" به درخشش این فوق ستاره ۳۴ ساله اشاره کرده است و اعلام کرده که این بازیکن حالا ۶۹۹ گله شده است و تنها یک گل با تاریخ سازی و هفتصد گله شدن فاصله دارد.


ابولا در شماره امروز خود به حضور زنان ایرانی در ورزشگاه و در بازی ایران مقابل کامبوج اشاره کرده است.

 

1442515


اجوگو؛ تاریخ سازی رونالدو


این روزنامه پرتغالی نیز به پیروزی دیشب تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است. این روزنامه با تیتر "یک طرفه" عنوان کرده که این پیروزی به شکل راحتی برای پرتغال به دست آمده است.


اجوگو نیز همچون ابولا به فاصله یک گل رونالدو برای هفتصد گله شدن در دوران فوتبالش و تاریخ سازی او اشاره کرده است.

 

1442517


رکورد؛ اینجا هم در تسخیر رونالدو


این روزنامه پرتغالی هم همچون دو روزنامه قبل به پیروزی سه گله پرتغال مقابل لوکزامبورگ اشاره کرده است. رکورد با تیتر "قهرمان" به فاصله یک گله کریستیانو رونالدو برای هفتصد گله شدن در دوران فوتبالش اشاره کرده است.

 

1442533



نشریات ورزشی انگلیس؛ واقعیت چک


چهار روزنامه ورزشی انگلیس یعنی تایمز اسپورت، دیلی اکسپرس، تلگراف اسپورت و استار اسپورت هر سه با تیتر "واقعیت چک" به شکست ناباورانه انگلیس مقابل این تیم در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده اند و عنوان کرده اند که حالا جمهوری چک با ۱۲ امتیاز در کنار انگلیس قرار دارد و شرایط حالا برای سه شیرها بسیار دشوار شده است.

 

1442520

 

1442521

 

1442522

 

1442519


ای دی؛ پیروزی دلچسب هلند


این روزنامه هلندی با تیتر "چقدر خوشمزه" به پیروزی تیم ملی هلند در دیدار دیشب مقابل ایرلند شمالی اشاره کرده است و عنوان کرده که لاله های نارنجی حالا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه خود در کنار آلمان قرار دارند.

 

1442518

دیدگاه‌ها