کد خبر : 1642858 | 20 مهر 1398 ساعت 10:41 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کایزر گزینه جانشینی استرپل در الجزیره

عجایب فوتبال عربی؛ دومین برکناری مربی در هفته سوم

با گذشت تنها سه هفته از رقابت های لیگ فوتبال امارات یک مربی دیگر از کار برکنار شد تا نوعی رکورد در فوتبال جهان رقم بخورد.

عجایب فوتبال عربی؛ دومین برکناری مربی در هفته سوم

به گزارش" ورزش سه" در هفته سوم رقابت های لیگ امارات تیم الجزیره در یک بازی خانگی برابر تیم الاهلی به تساوی بدون گل رسید. الجزیره با این تساوی و در مجموع سه بازی با یک برد ، یک باخت و یک مساوی و 4 امتیاز در رده هفتم رقابت های لیگ امارات قرار گرفت.


اما جالب اینجا است که سایت ارم نیوز امارات امروز به نقل از باشگاه الجزیره اعلام کرد که این باشگاه با یورگن استرپل سرمربی آلمانی اش قطع همکاری کرده است. این باشگاه با ابراز رضایت از دوره همکاری اش با این مربی اعلام کرد که همکاری اش را با او پایان داده است. الجزیره دلایل این برکناری را اعلام نکرده است.


در بیانیه باشگاه الجزیره آمده است:" باشگاه ورزشی الجزیره ضمن تقدیر از زحمات یورگن استرپل و آرزوی بهترین ها برای او  اعلام می کند که قرارداد این مربی را فسخ کرده است."

 

1442489


الجزیره روز چهارشنبه هفته جاری در رقابت های جام باشگاه های عرب باید به مصاف اسماعیلیه مصر برود. این بازی در ورزشگاه اسماعیلیه در مصر برگزار می شود.


براساس گزارش رسانه های اماراتی مارسل کایزر مربی هلندی و سابق این تیم که فصل گذشته هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال را به عهده داشت اصلی ترین گزینه برای جانشینی استرپل است.

دیدگاه‌ها