کد خبر : 1642885 | 20 مهر 1398 ساعت 12:08 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان با پرواز اختصاصی در بحرین

تیم ملی فوتبال ایران به منظور دیدار با بحرین با پرواز اختصاصی به این کشور می‌رود و با همان پرواز به ایران برمی‌گردد تا بازیکنان هر چه سریع‌تر در اختیار باشگاه‌های خود قرار گیرند.

ملی‌پوشان با پرواز اختصاصی در بحرین

به گزارش "ورزش سه" ،تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین با نتیجه پرگل و دور از انتظار ۱۴ بر صفر از سد کامبوج گذشت تا با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گیرد. شاگردان مارک ویلموتس باید در سومین گام از مرحله دوم، سه‌شنبه شب در منامه به مصاف بحرین بروند.

 

روز جمعه بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شدند. نفرات اصلی در مجموعه پک و استخر ریکاوری کردند و الباقی بازیکنان ۷۰ دقیقه زیر نظر سرمربی تیم تمرین داشتند. امروز اما همه نفرات در مرکز ملی فوتبال، تمرینی را به انجام می‌رسانند که می‌توان آن را مهمترین تمرین پیش از اعزام به بحرین نامید. با تمهیداتی که فدراسیون فوتبال اندیشیده قرار بر این شده تا ملی‌پوشان یکشنبه بعد از ظهر با پرواز چارتر و اختصاصی راهی منامه شوند و چند ساعت بعد از پایان مسابقه نیز با همان پرواز به ایران برگردند تا بازیکنان هرچه سریع‌تر در اختیار باشگاه‌های خود قرار گیرند.

 

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه در زمین اصلی محل برگزاری بازی به انجام خواهد رسید تا شاگردان ویلموتس تنها یک جلسه تمرینی در بحرین داشته باشند.

دیدگاه‌ها