کد خبر : 1642914 | 20 مهر 1398 ساعت 13:44 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان بدمینتون‌بازان ایران مشخص شدند

ثمین عابدخجسته و ثریا آقایی حریفان خود را در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دبی شناختند و به مصاف ورزشکارانی از آمریکا و هند می‌روند.

حریفان بدمینتون‌بازان ایران مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس مسابقات بین المللی دبی از روز چهارشنبه 24 مهرماه با حضور ورزشکارانی از 25 کشور جهان آغاز می شود و دو بانوی بدمینتون باز ایرانی نیز رقابت خود را آغاز می کنند.

 

این رقابت ها در جدول اصلی برگزار می شود که ثمین عابدخجسته از اندونزی به دبی می رود و در نخستین مسابقه خود برابر ورزشکاری از آمریکا قرار می گیرد که رنکینگ جهانی 86 را دارد. ثریا آقایی نیز به مصاف بدمینتون بازی از هند با رنکینگ 386 می رود. ثریا آقایی نیز تمرینات اخیر خود را در تهران انجام داده و به دبی اعزام می شود.

 

این مسابقات در جدول 64 تایی و با حضور ورزشکارانی از کشورهای کانادا، ارمنستان، ترکیه، امارات، سنگاپور، آمریکا، مالدیو، آلمان، روسیه، استرالیا، هند، بلغارستان، اوگاندا، استونی، چک، مجارستان، پاکستان، اسلواکی، لهستان، اسپانیا، فرانسه، سوئد، دانمارک، ژاپن و تایلند در دبی برگزار خواهد شد.

 

ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته برای کسب سهمیه ورودی بازی های المپیک توکیو تلاش می کنند. آقایی باید رده بندی جهانی خود را به 70 برساند تا شانس حضور در المپیک را داشته باشد.

دیدگاه‌ها