کد خبر : 1642993 | 20 مهر 1398 ساعت 19:39 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر و توضیح دوباره در مورد رابطه با تراشتگن

مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان خداحافظی از این تیم بعد از یورو 2020 را رد کرد.

مانوئل نویر و توضیح دوباره در مورد رابطه با تراشتگن


به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر در دیدار دوستانه ژرمن ها مقابل آرژانتین نیمکت نشین بود و قرار است فردا در بازی آلمان مقابل استونی در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2020 به میدان برود. مانوئل نویر در شرایط خود، رابطه با مارک آندره تراشتگن و البته احتمال خداحافظی از عرصه ملی در سال آینده صحبت کرده است.

 

احتمال بازنشستگی از تیم ملی: "در حال حاضر چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد. من در شرایط مناسبی قرار داشته و عملکرد خوبی دارم، بنابراین هیچ دلیلی برای فکر کردن به پایان دادن به دوران حرفه ای من در تیم ملی وجود ندارد."

 

1442648

 

عملکرد کای هورتز: "در چنین سنی، به ندرت بازیکنانی در تیم ملی حضور داشته و چنین عملکردی از خود نشان می دهند کای هورتز از ویژگی های هجومی بسیار خوبی برخوردار بوده و به پیشرفت خود ادامه می دهد. این روند باعث می شود همه ما به آینده خیلی مثبت نگاه کنیم."

 

رقابت با مارک آندره تر اشتگن: "ما مثل همیشه رابطه خوبی داریم. مارک تراشتگن در مقابل آرژانتین خوب بازی کرد. همه چیز، نه تنها در مورد تراشتگن، بلکه با حضور برند لنو و کوین ترپ معطوف به عملکرد تیم ملی آلمان است و ما با به صورت عادی باهم صحبت می کنیم."

 

بازی مقابل استونی: "من ترجیح می دادم در هر دو بازی به میدان بروم و این مشخص است. اما فردا یک بازی مهم پیش رو داریم که باید به سه امتیاز دست یابیم و من آماده هستم."

دیدگاه‌ها