کد خبر : 1642997 | 20 مهر 1398 ساعت 19:54 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان تیم ملی گوش به فرمان آقا وحید (عکس)

مهاجم اسبق تیم ملی ایران پس از تماشای بازی های لیگ حالا در تمرینات به دنبال اجرای وظایفی است که بتواند همانطور که خودش گفته مهره ای موثر در کادر فنی به شمار بیاید.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال بعد ازظهر امروز پیگیری شد و ملی پوشان آخرین مراحل اماده سازی خودشان را پیش از عزیمت به شهر منامه و کشور بحرین برای انجام سومین بازی مقابل تیم ملی این کشور دنبال کردند.

 

یکی از افرادی که این روزها با جدیت فراوان در تمرینات تیم ملی حاضر می شود وحید هاشیمان دستیار ایرانی و مهاجم سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی ایران است که پیش از این هم با تماشای بازی های های لیگ چه در تهران و چه در شهرستان ها مسلما نقش زیادی در تهیه آخرین لیست ارائه شده داشت و حالا کاملا تمام تمرکز خودش را معطوف به وظیفه ای کرده که برعهده او محول شده است.
قطعا حضور او به عنوان مهاجمی که در بالاترین سطح باشگاهی آلمان بازی کرده است در کادر فنی تیم ملی می تواند رابطه مستقیمی در گلزنی های مهاجمان تیم ملی داشته باشد. در دیدار مقابل کامبوج از 14 گل به ثمر رسیده 10 گل توسط مهاجمان تیم ملی به ثمر رسید و همچنین کریم انصاری برای اولین بار با لباس ملی موفق به ثمررساندن 4 گل شده است و به نوعی می توان گفت سه مهاجم تیم ملی در بهترین شرایط خودشان به سر می برند و این نمی تواند بی ربط به حضور هاشمیان باشد.

 

او در اولین گفتگو پس از تعیین به عنوان دستیار مارک ویلموتس اعلام داشت مهم‌تر از حضورم، تاثیری است که من می توانم در روند بهبودی تیم ایفا کنم. شاید هنوز قضاوت در این مورد زود باشد اما وحید در همین مدت کوتاه هم ثابت کرده است که از هیچ تلاشی برای پیشرفت تیم ملی فرو گذار نیست.

 

سلامت رفتاری او به عنوان کسی که شاید بتوان او را به عنوان یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان تیم ملی دراین چند دهه اخیر لقب داد، در تیم ملی ایران که همواره حاشیه های زیادی داشته است می تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای همه ملی پوشان باشد.

 

1442653

 

1442654

دیدگاه‌ها