کد خبر : 1643002 | 20 مهر 1398 ساعت 20:25 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد پس از پوکر در تمرینات (عکس)

انصاری فرد روز بسیار خوبی را در دیدار برابر کامبوج پشت سر گذاشت و 4 بار گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران که فصل جدید فوتبالش را در السیلیه پیگیری می کند، تاکنون در لیگ ستارگان قطر 3 بار گلزنی کرده که این بازیکن را در رتبه نهم از این حیث قرار می دهد. او باید در این فصل با بازیکنانی نظیر بغداد بونجاح و احمد علاء الدین برای کسب عنوان مهاجم فصل، رقابت کند.


آمار خوبی که انصاری فرد در فصل جدید رقابت ها آغاز کرده، در تیم ملی هم ادامه پیدا کرد و مهاجم 186 سانتی متری موفق شد در دیداری که مشابه تمرینی جدی برای شاگردان ویلموتس بود، 4 مرتبه گلزنی کند.
با چهار گلی که انصاری فرد مقابل کامبوج ثبت کرد، حالا او رتبه ششم بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران را پس از دایی، باقری، نکونام، کریمی و آزمون در اختیار دارد و توانسته در 80 بازی برای تیم ملی ایران 25 بار گلزنی کند.


انصاری فرد که به نظر می رسد یکی از نفرات کلیدی و مورد علاقه ویلموتس هم هست، این روزها با انرژی و انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می شود و خود را برای دیدار برابر بحرین آماده می کند که روز سه شنبه در منامه و در چارچوب هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها