کد خبر : 1643005 | 20 مهر 1398 ساعت 20:59 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: حاضرم برای دیدیه دشان بمیرم!

کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه از عشق و علاقه بالای خود به دیدیه دشان سخن گفت.

امباپه: حاضرم برای دیدیه دشان بمیرم!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه مدتی است به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ قادر به بازی کردن برای خروس ها نبوده و دیدار این هفته فرانسه برابر ایسلند را نیز از دست داد. اما حالا این ستاره جوان از علاقه شدید خود به سرمربی تیم ملی فرانسه گفته و مدعی شد اگر دیدیه دشان بخواهد، حاضر است به خاطر او درون دروازه تیم ملی فرانسه نیز قرار بگیرد. امباپه یکی از ستاره هایی بود که موفق شد در جام جهانی 2018 و زیر نظر دیدیه دشان به مقام قهرمانی جام جهانی دست یابد.

 

1442663

 

کیلیان امباپه گفت: "دیدیه دشان زمانی من را به تیم ملی فرانسه دعوت کرد که من خیلی بازی نمی کردم و شما نمی دانید که رخ دادن این اتفاق برای یک بازیکن می تواند تا چه حد ارزشمند باشد. این یک سیگنال و یک علامت بسیار قوی است؛ این علامت برای من اعتماد به نفس زیادی را به همراه داشت که به تمام پول های دنیا ارزش دارد.

 

من می دانم که دیدیه دشان به من اعتماد دارد و اعتقاد دارد. هنگامیکه وی چنین کاری را برای من در تیم ملی فرانسه انجام داد ، احساس کردم از آن مقطع می توانم برای او در زمین فوتبال بمیرم. حتی اگر دیدیه دشان از من بخواهد درون دروازه تیم ملی فرانسه قرار بگیرم، این کار را انجام خواهم داد."

دیدگاه‌ها