کد خبر : 1643006 | 20 مهر 1398 ساعت 20:57 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاسمیرو: زیدان ابتدا هیچ علاقه ای به من نداشت

کارلوس کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در مصاحبه ای به مکالمه جالبش با زیدان در اولین روزهای حضور این سرمربی فرانسوی روی نیمکت رئال مادرید، اشاره کرد.

کاسمیرو: زیدان ابتدا هیچ علاقه ای به من نداشت


به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، هافبک ۲۷ ساله رئال مادرید، در چند ماه اول حضور زین الدین زیدان روی نیمکت کهکشانی ها کم تر به بازی گرفته می‌شد. این برزیلی حالا به یکی از مهمترین و بی جایگزین ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید تبدیل شده است. کاسمیرو در مصاحبه‌ای در مورد اولین روزهای حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال مادرید و نگرانی هایش مبنی بر کم بازی کردن در آن زمان اشاره کرده است.

 

1442664


او در این مصاحبه ابتدا درباره ویژگی های خود صحبت کرد و گفت:" برای من مهم نیست که در دقیقه ۱۲ یا ۹۰ وارد زمین شوم. من به توپ مانند یک بشقاب غذا نگاه می کنم که هر طور شده می خواهم آن را به دست آورم. من همواره به شکلی توپ را تعقیب و برای به دست آوردنش تلاش می کنم که گویی آخرین لحظات حضور من در زمین است."


این هافبک برزیلی در ادامه به شرایط سخت خود در اولین روزهایی که زیدان عهده دار هدایت رئال مادرید شده بود، اشاره کرد و گفت: " من در ماه ژانویه و هنگامی که زیدان هیچ علاقه ای به قرار دادن من در ترکیب نشان نمی داد به او گفتم: چه خبر است؟ اکنون ما در ماه ژانویه هستیم و من در هیچ رقابتی حاضر نبوده ام. من می خواهم بازی کنم رئیس! زیدان خیلی آرام به من پاسخ داد و گفت: آرام باش. زمانی که تو بازی کردن را شروع کنی، دیگر متوقف نخواهی شد."


کاسمیرو در ماه های اول حضور زیدان در رئال مادرید تنها ۲۱ دقیقه در ژانویه و فوریه به بازی گرفته شد. او ۲۰ دقیقه در لالیگا مقابل اسپانیول و تنها یک دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود. بازی کردن های او اما در ماه مارس شروع شد و این ستاره برزیلی تا به حال ۱۲۳ بازی تحت هدایت زیدان برای رئال مادرید انجام داده است. او جمعاً ۱۰۲۴ دقیقه زیر نظر زیدان در زمین حاضر بوده است.

دیدگاه‌ها