کد خبر : 1643024 | 21 مهر 1398 ساعت 00:09 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ایتالیا به یورو 2020؛ تساوی اسپانیا در خانه نروژ

تیم های ملی ایتالیا امشب برابر یونان پیروز شد و و اسپانیا مقابل نروژ به تساوی رضایت داد.

صعود ایتالیا به یورو 2020؛ تساوی اسپانیا در خانه نروژ

 

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا که در دیداری دشوار و در حالیکه با تک گل سائول نیگز در خانه نروژ در آستانه پیروزی بود، در نهایت به تساوی رسید و ایتالیای سبزپوش نیز در خانه با درخشش در نیمه دوم با دو گل موفق به غلبه بر یونان شد تا به رقابت های یورو 2020 صعود کند.

 

در دقیقه 21 اولین فرصت برای نروژ ایجاد شد اما ضربه سر کینگ توسط کپا مهار شد و این موقعیت برای میزبان از دست رفت. لحظاتی بعد این سائول بود که در موقعیتی خوب اقدام به ضربه زدن کرد این ضربه با عکس العمل یارستین همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول مارتین اودگارد، ستاره جوان تیم ملی نروژ در محوطه جریمه اسپانیا صاحب فرصت شد، اما ضربه او نیز در اختیار کپا قرار گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ داد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

اما اسپانیا نیمه دوم را بهتر شروع کرد و به گل رسید. سائول نیگز پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی زننده گل اول لاروخا لقب گرفت.لحظاتی بعد از دریافت گل، نروژ تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سر کینگ با اختلاف کمی از کنار دروازه کپا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 68 فابین رویز می توانست گل دوم اسپانیا را به ثمر برساند اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه نروژ برخورد کرد. در دقیقه 80 کینگ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او از گوشه محوطه از بالای دروازه اسپانیا به بیرون رفت. در دقایق پایانی یک بار دیگر ضربه فابین رویز به دیرک دروازه نروژ برخورد کرد.

 

اما در اوقات اضافی نروژ صاحب یک ضربه پنالتی شد که جاشوا کینگ آن را تبدیل به گل کرد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

1442681

 

1442686

 

1442684


 

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست روی همکاری کیه زا و ایموبیله در محوطه به گل برسد، اما این اتفاق رخ نداد.در دقیقه 24 ایموبیله در موقعیتی خوب از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما حضور به موقع مدافعان یونان خطر را رفع کرد.

 

در اواخر نیمه اول و روی نفوذ خوب اسپیناتزولا، ایتالیا صاحب بهترین فرصت برای گلزنی شد اما ضربه ایموبیله به مدافعان یونان برخورد کرد. در دقیقه 43 این بار خود اسپیناتزولا اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او در اختیار پاچالاکیس قرار گرفت و نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در اوایل نیمه دوم ایموبیله موقعیت خوبی برای زدن گل اول ایتالیا داشت اما ضربه سر او توسط سنگربان یونان راهی کرنر شد. دقایقی بعد یونان فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت اما ضربه کالاریس راهی به دروازه نیافت.

 

اما در دقیقه 63 ایتالیا به گل اول رسید. آتزوری صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را تبدیل به گل کرد و میزبان از حریف پیش افتاد. در دقیقه 72 لورنزو اینیسینیه می توانست گل دوم ایتالیا را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

اما در دقیقه 76 ایتالیا به گل دوم هم دست یافت. فدریکو برناردسکی موفق شد با یک ضربه زمینی و از راه دور گل دوم را وارد دروازه یونان کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ایتالیا با همان دو گل برتری یونان را شکست داد.

 

1442682

 

1442683

 

1442685

دیدگاه‌ها