کد خبر : 1643069 | 21 مهر 1398 ساعت 10:53 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

دستور ویلموتس؛ بحرین را هم باید ببریم (عکس)

پیروزی 14-0 تیم ملی در برابر کامبوج غرور انگیز بود اما خیلی زود از سوی مارک ویلموتس و دیگر اعضای کادر فنی فراموش شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی با کامبوج نشانی از غرور در مارک ویلموتس و بازیکنان تیم ملی دیده نشد و آنها به طور جدی مشغول انجام تمرین برای بازی با بحرین هستند. در تمرین روزهای اخیر و بعد از بازی با کامبوج مارک ویلموتس پیش از هر تمرین بازیکنان را دور خود جمع می کرد و از اهمیت بازی پیش رو می گفت. مسابقه ای که در منامه پایتخت بحرین انجام می شود و با توجه به مناسباست سیاسی دو کشور که به سردی گراییده بعید به نظر می رسد ایرانیان برای حمایت از تیم ملی در استادیوم منامه دور هم جمع شوند و قطعا تیم ملی احساس غربت خواهد کرد.

 

1442765

 

دستور مارک ویلموتس در بازی با بحرین همانند بازی با کامبوج است؛ بازی مالکانه و تهاجمی برای کسب سه امتیاز. قطعا نتیجه ایران در برابر کامبوج باعث ترس بحرینی ها هم شده است. آنها در بازی با کامبوج تنها یک بار به گل رسیدند در حالی که ایران 14 گل زد و چند گل هم نزد. بطور حتم بحرینی ها به خوبی متوجه شده اند که ایران مارک ویلموتس، تیم ملی کارلوس کی روش نیست و این تیم ابتدا به حمله فکر خواهد کرد و زمانی به دفاع می رود که توپ را از دست بدهد. سبک بازی تیم ملی در زمان کارلوس کی روش متمرکز شدن در منطقه یک سوم دفاعی و توپ گیری بعد از حمله بود. به واقع کارلوس کی روش توپ را به حریف می داد و فضا را دراختیار می گرفت.

 

1442766

 

تیم ملی برای بازی با بحرین امروز راهی منامه می شود. انتظار می رود تیم ملی با همان جدیت بازی با کامبوج به مسیر ادامه دهد. مارک ویلموتس همه نکات مهم را گوشزد کرده است وچیزی را جا نگذاشته است. او قرار است کاری کند که مردم روز به روز بیشترعاشق تیم ملی شوند و هیچ کس از او و تیم ملی به خاطر نمایشی که دارد، گله مند نباشد. مردم منتظر هستند تا تیم ملی را در آزمون های سخت تر ببینند و بازی با بحرین می تواند یکی از این آزمون ها باشد. به خصوص که قوی تر از تیم هایی چون هنگ کنگ و کامبوج است.

دیدگاه‌ها