کد خبر : 1643135 | 21 مهر 1398 ساعت 15:00 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد

درخواستی برای محرمانه ماندن رای CAS نداشتیم

در شرایطی که اهالی فوتبال در انتظار این بودند تا رای مربوط به پرونده سوپرجام مشخص شود، تنها بند مربوط به برنده شدن پرسپولیس اعلام شده است.

درخواستی برای محرمانه ماندن رای CAS نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت یک سال از پرونده مربوط به سوپرجام ایران در لیگ هفدهم که قرار بود بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شود، در نهایت دادگاه عالی ورزش فیفا، رای به پیروزی پرسپولیس داد و آنها را برنده این جام معرفی کرد.


در نهایت مشخص شد این رای در 30 صفحه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است و تنها بند مربوط به قهرمانی باشگاه پرسپولیس علنی شده است. این در حالیست که با توجه به حساسیت‌های موجود، اهالی فوتبال و طرفداران دو باشگاه نیز در انتظار این هستند تا ابعاد دیگر این رای که منتهی به اعلام پیروزی پرسپولیس شده، علنی شده تا مسببان این قضیه نیز مشخص شوند.


امیر علی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، مدعی شده که آنها هیچ درخواستی برای محرمانه ماندن جزییات این پرونده نداشته‌اند: دادگاه عالی ورزش، حکم خود در ارتباط با بازی سوپر جام سال 97 که بر اساس شکایت باشگاه استقلال بود را روز 7 اکتبر (14 مهر ماه) ابلاغ کرد و در حکم ارسالی سوال شده بود که آیا با انتشار آن توسط C.A.S موافق هستیم یا نه؟ مهلت پاسخگویی نیز تا 14 اکتبر، 22 مهر ماه تعیین شد.

 

باشگاه پرسپولیس هم با توجه به تصمیم مدیر عامل، قبل از پایان این مهلت، در نامه به C.A.S موافقت خود را مبنی بر انتشار متن کامل حکم از آن دادگاه اعلام کرد.

دیدگاه‌ها